سازمان اسناد و کتابخانه ملی موفق به کسب نشان استاندارد 34000 شد

تهران (پانا) - سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای دومین سال متوالی، در ارزیابی تعالی منابع انسانی موفق به کسب نشان استاندارد 34000 شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان اسناد و کتابخانه ملی موفق به کسب نشان استاندارد 34000 شد

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، این سازمان با حضور در کنار تعداد قابل ملاحظه ای از سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی و پس از ارزیابی‌های صورت گرفته موفق به کسب نشان (C3)استاندارد 34000 پس از شرکت هنکل ایران نشان(B2) و شرکت پتروشیمی جم نشان(C2) شد.

عبدالله قطبی - مدیر کل توسعه منابع انسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در این باره ضمن تشریح استاندارد 34000 گفت: این استاندارد به طور یکپارچه و منسجم همه فرآیندهای منابع انسانی را آسیب شناسی و اثربخشی آنها را ارزیابی و سازمان‌ها را در جهت ارتقای فرآیندها یاری می کند.

وی با بیان اینکه حرکت در این مسیر ارمغان فرهنگ تعالی برای سازمان‌ها را به همراه دارد، افزود: بر اساس استاندارد 34000، وضعیت موجود منابع انسانی از 2منظر عملکرد سازمان و نگرش کارکنان بررسی می‌شود و در ادامه پروژه‌ها و اقدامات بهبود و توسعه فراهم می‌شود.

قطبی اضافه کرد: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، چهار سال است که این مهم را با هدف بررسی نظامند،جامع و یکپارچه سیستم منابع انسانی با رویکرد علمی در سطح ملی مورد توجه قرار داده است و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در دو سال متوالی (سالهای 97 و98) به صورت داوطلب در این ارزیابی شرکت کرده است.

مدیر کل توسعه منابع انسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان اولین سازمان دولتی مشارکت کننده در این ارزیابی این استاندارد به صورت داوطلبانه حضور داشته است بر همین اساس می توان گفت که این سازمان بستر ورود و مشارکت سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی را به این عرصه فراهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار