معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

طرح پویش سیل مهربانی در مدارس استان برگزار میگردد

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در جریان بازدیدمدیرکل آموزش و پرورش از مدارس سیل زده شهرستان جاسک و دستورجمع آوری کمکهای دانش آموزان وهمکاران گفت: طرح پویش سیل مهربانی در کلیه مدارس استان برگزار میگردد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح پویش سیل مهربانی در مدارس استان  برگزار میگردد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، احمد مهرانی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به آسیب های جدی مدارس شهرستان جاسک در بارندگیهای روزهای گذشته و ضرورت سرعت در کمک رسانی به دانش آموزان عزیز مدارس این شهرستان جلسه ستاد استانی طرح پویش سیل مهربانی مدارس استان تشکیل و تصمیمات لازم جهت اجرا به شهرستانها و مناطق استان ابلاغ گردید.

وی هدف از اجرای طرح سیل مهربانی را تسریع در جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و اولیا و همکاران دانست و اظهار داشت: این طرح با شعار (هر دانش آموز یک همکلاسی) به منظور کمک رسانی به دانش آموزان مدارس سیل زده در کلیه مدارس استان هرمزگان اجرا میگردد.

مهرانی تاکید کرد: تمام مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان بایستی سریعا مطابق بخشنامه ارسال شده نسبت به اطلاع رسانی وعملیاتی نمودن تصمیمات اتخاذ شده ستاد اقدام نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان بیان داشت: مرحله اول جمع آوری کمکها در قالب این طرح، فردا چهارشنبه ۲۵ دیماه ۹۸ در سراسر استان برگزار میگردد و دانش آموزان، اولیا و همکاران فرهنگی به صورت داوطلبانه کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به سیل زدگان اهدا خواهند کرد.

مهرانی در پایان اظهار امیدواری کرد: کمک های جمع آوری شده مرحله اول از مناطق و نواحی حداکثر تا مورخ ۹۸/۱۰/۲۶ به شهرستان جاسک جهت توزیع در مدارس نیازمند این شهرستان ارسال میگردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار