پیگیری مسائل و مشکلات شهرک صنعتی نیکو اشکذر

یزد(پانا)-با حضور فرماندار، شهردار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، مخابرات، برق و گاز شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر و جمعی از صنعتگران شهرک صنعتی نیکو، مسائل و مشکلات این شهرک پیگیری شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری مسائل و مشکلات شهرک صنعتی نیکو اشکذر

فرماندار اشکذر با بیان اینکه شهرک صنعتی نیکو اشکذر با 550 هکتار از جمله شهرک های صنعتی است که زیر مجموعه شهرداری به شمار می رود، گفت: ایجاد بستر و فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز این شهرک از جمله وظایف شهرداری اشکذر به شمار می رود که انتظار می رود واحد های تولیدی و صنعتی شهرک نیکو در این زمینه با شهرداری مشارکت نمایند.

هادی هادی نسب افزود: در حال حاضر تعداد 150 واحد در این شهرک در حال فعالیت هستند و می طللبد که جهت رونق فضای کسب و کار و هم چنین رفع مسائل و مشکلات واحدهای شهرک در حداقل زمان اقدام لازم صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در بازدید های متعددی که در ماه های گذشته از واحدهای این شهرک صورت گرفت، عمده مشکلات مطرح شده توسط صنعتگران مرتبط با انشعاب گاز، ایجاد شبکه تلفن، آسفالت، فضای سبز و زه کشی آب های سطحی شهرک بوده که ضرورت دارد در این جلسه مشترک راهکارهای لازم جهت رفع آنها توسط ادارات مرتبط ارائه گردد.

شهردار اشکذر با بیان اینکه شهرداری در سال جاری بالغ بر 3 میلیارد تومان در این شهرک هزینه کرده است، نامگذاری معابر، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوار اصلی، تامین روشنایی و احداث شبکه آب، برق و گاز شهرک از جمله اقداماتی بوده که توسط شهرداری انجام شده است.

مهدی جعفری پور اظهار داشت: تسریع درخدمات و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر برای شهرک صنعتی نیکو بوده و تا حد توان در این زمینه اقدام لازم صورت گرفته است.

شهردار اشکذر داشتن ورودی های متعدد را از جمله مشکلات عمده شهرک صنعتی نیکو عنوان کرد و گفت: نشست های مشترک متعددی در شهرستان و استان تشکیل شده تا یک ورودی برای این شهرک در نظر گرفته شود ولی متاسفانه بنا به مسائلی هنوز این موضوع محقق نشده و می طلبد که این موضوع نیز به طور ویژه در دستور کار شهرستان قرار گیرد.

جعفری پور به مشکل آب های سطحی این شهرک اشاره و افزود: باید با محوریت فرمانداری و مشارکت آب منطقه ای استان ترتیبی اتخاذ شود تا مقدمات لازم برای جمع آوری، برداشت و تصفیه آب های این شهرک فراهم شود تا بتوان از آب تصفیه شده مجددا در چرخه تولید واحدها استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار