کمک های مردمی به سیل زدگان دراشکذر جمع آوری می شود

یزد(پانا)-فرماندار اشکذر با بیان اینکه مردم شهرستان همواره در مواقع حساس و بحرانی تعصب خود را نسبت به هموطنانشان به خوبی نشان دادند، گفت:کمک های مردمی و ادارات شهرستان باید به صورت متمرکز و با محوریت جمعیت هلال احمر شهرستان جمع آوری گردد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک های مردمی  به سیل زدگان دراشکذر جمع آوری می شود

جلسه هماهنگی و پشتیبانی جمع آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به ریاست"هادی نسب" فرماندار و با حضور جمعی از روسای ادارات در جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

فرماندار اشکذر بر بهره مندی از ظرفیت و امکانات ادارات، واحدهای صنعتی و مشارکت خیرین و مردم به منظور کمک رسانی هر چه مطلوب تر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

هادی هادی نسب اظهار داشت: ضرورت دارد ادارات شهرستان اطلاع رسانی مناسب به منظور جلب و جذب هر چه بیشتر مشارکت های مردمی در کمک رسانی به مردم سیل زده جنوب شرق کشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان همواره در مواقع حساس و بحرانی تعصب خود را نسبت به هموطنانشان به خوبی نشان دادند، تاکید کرد: کمک های مردمی و ادارات شهرستان باید به صورت متمرکز و با محوریت جمعیت هلال احمر شهرستان جمع آوری گردد.

در پایان این نشست مقرر گردید از ظرفیت کانون های فرهنگی مساجد، اصناف، تشکل ها و ستادهای نماز جمعه مناطق مختلف شهرستان در جهت استقرار چادر های جمع آوری کمک های مردمی در محل اقامه نماز جمعه و سطح شهر جهت کمک به مناطق سیل زده استفاده شود.

هم چنین شهروندان شهرستان می توانند کد دستوری #۵۴*۱۱۲* را شماره گیری کرده یا از طریق شماره کارت 6037997950112012 نزد بانک ملی بنام مرکز خیریه حضرت زهرا(س) تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار