پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بمناسبت تشکیل شورای آموزش و پرورش

تبریز(پانا) -34 شورای آموزش و پرورش در سطح استان آذربایجان شرقی جهت بهبود مشکلات و تسهیل امور فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بمناسبت تشکیل شورای آموزش و پرورش

در پیام جعفر پاشایی می خوانیم:

" واَمرَهُم شورا بَینَهُم"

تحقق ارزش و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی مستلزم تلاش همه جانبه در ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است. آموزش و پرورش بعنوان یکی از مهمترین زیرساخت‌های توسعه همه جانبه کشور، نقش بسزایی در ارتقای سرمایه انسانی در عرصه‌های مختلف را دارد.

توجه و بهره گیری از حضور نهادها، مدیران، صاحب نظران و معتمدان در تصمیم گیری و تصمیم سازی های آموزش و پرورش و بهره مندی از کلیه­ی منابع و امکانات موجود استانی و منطقه ای همراه با خرد جمعی و مشارکت همه جانبه مردم در امر آموزش و پرورش، زمینه را جهت تحقق اهداف و موجبات رشد و بالندگی به ویژه ارتقاء سطح علمی و عملی فرزندان میهن اسلامی مان فراهم می سازد.

آنچه قانون شوراها را بارز می نماید گردهمایی نخبگان و مسئولان جهت تصمیم گیری در خصوص آموزش و پرورش است. قانون تشکیل شوراها الگویی با نگاه برون سازمانی و استفاده از ظرفیت های موجود جهت دستیابی به اهداف مورد نظر سازمانی باشد.

شورای آموزش و پرورش به دنبال ایجاد پیوند بین همه مسئولان و مدیران و نمایندگان و افراد صاحب نظر جهت تصمیم گیری و سیاستگذاری در خصوص آموزش و پرورش است. در این راستا استفاده از تمام ظرفیت های برون سازمانی در جهت رفع مشکلات و تنگناهای موجود در آموزش است که می توان از آن برای ارتقای خدمت به دانش آموزان و هموار کردن مسیر پیشرفت جوانان و آینده سازان کشور بهره برد. این مهم در پرتو عنایات الهی و حضور آگاهانه و داوطلبانه تمامی عوامل مؤثر، به ویژه فرهنگیان محقق می­گردد.

با توجه به فعالیت 34 شورای آموزش و پرورش در سطح استان آذربایجان شرقی و همچنین حضور بیش از 450نفر از مسئولان، صاحب نظران و معتمدان استان در این شوراها، و خصوصاً حضور و نظارت استاندار محترم بعنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان بر تمامی سیاستگذاری های مصوب شده جهت بهبود مشکلات و تسهیل امور و به ثمر نشستن تصمیمات اخذ شده، میتوان به اهمیت و ظرفیت این شوراها جهت حل مسائل و مشکلات و حرکت بسوی ارتقای شاخص های کمی و کیفی در سطح آموزش و پرورش و جامعه پی برد.

نهایتا از همکاری مردم شریف استان و کلیه نهادها در بهره برداری از این فرصت تشکر و قدردانی می نمایم. امید آنکه با توکل بر خداوند متعال و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های ارزشمند دولت تدبیر و امید، شاهد توفیقات روز افزون در جهت اعتلای آرمان های مقدس تعلیم و تربیت و احیای ارزش های فرهنگی و علمی جامعه اسلامی باشیم.

جعفر پاشایی

مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار