سرپرست مرکز سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشگاه فرهنگیان منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان با صدور حکمی سرپرست مرکز سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای این دانشگاه را منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست مرکز سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشگاه فرهنگیان منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در حکمی از سوی حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان، فاطمه ممیزی به سمت سرپرست مرکز سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای این دانشگاه منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«نظر به شایستگی علمی، تعهد و تجارب اجرایی و مدیریتی، بدین وسیله سرکار عالی را به سمت سرپرست مرکز سنجش صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشگاه فرهنگیان منصوب می‌نمایم.

اهتمام و تمهید امکانات و ضرورت برای تحقق اهداف دانشگاه، اجرای برنامه‌های راهبردی، سیاست‌ها و مصوبات هیات امناء، کاربست مفاد رهنامه مدیران، برنامه‌ریزی و هدایت فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، اداری و مالی، اعمال نظارت دقیق بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به مسئولیت و پاسخگویی در قبال کلیه امور پردیس‌ها در راستای تامین و تربیت منابع انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و تربیت معلم در تراز جمهوری اسلامی ایران مورد انتظار است.

امید است با اتکال به عنایات الهی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و استفاده حداکثری از ظرفیت مجموعه همکاران ارجمند و گرانقدر پردیس‌ها و برقراری تعامل نزدیک با مسئولان استانی در انجام این ماموریت خطیر موفق باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار