فرمانده کل سپاه در چابهار: تمام امکانات سپاه به مناطق سیل زده می آید

سپاه از تمام توان و امکانات خود برای امدادرسانی به سیل زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان استفاده می کند

زاهدان (پانا) - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه 23 دیماه به منظور تسریع در روند امدادرسانی توسط نیروهای نظامی به سیل زدگان وارد فرودگاه چابهار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده کل سپاه در چابهار: تمام امکانات سپاه به مناطق سیل زده می آید

سردار حسین سلامی در بدو ورود خود به فرودگاه کنارک در جمع خبرنگاران از امدادرسانی 3 فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه در این مناطق خبر داد و اظهار کرد: از همان ساعات اولیه وقوع سیلاب در منطقه با حضور میدانی و استقرار قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه کار امدادرسانی به سیل زدگان این استان آغاز شده است.

او ادامه‌داد: بالگردهای نیروی‌دریایی سپاه برای بهبود شرایط خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان به منطقه اعزام خواهند‌شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه 5 گروه مهندسی سپاه با 50 دستگاه ماشین آلات مشغول بازگشایی راه ها و مسیرهای مسدودشده هستند، بیان کرد: این ماشین آلات علاوه‌ بر بازگشایی مسیرها، جلوی پیشروی سیل را در مناطقی که تحت محاصره سیلاب قرار دارند را نیز می گیرند.

او از گسیل کلیه امکانات این نهاد انقلابی از استان های همجوار و استان های معین به سمت مناطق سیل زده خبر داد و تصریح کرد: گروه های جهادی و بسیجیان محلی نیز وارد عمل شده و با تمام قوا در حال امدادرسانی به سیل زدگان هستند.

سردار سلامی در پایات ابراز کرد: یک بیمارستان صحرایی با امکانات پیشرفته و مجهز به سی تی اسکن، ام ار آی و بهترین تجهیزات تشخیصی در منطقه مستقر خواهد شد و به صورت تخصصی به درمان بیماران خواهد پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار