با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

نشست عمومی مدیران متوسطه دوم دشتستان برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_ با حضور مدیر آموزش و پرورش دشتستان، رئیس اداره آموزش متوسطه 2 اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، معاون آموزش متوسطه دشتستان و مدیران مدارس متوسطه دوره دوم، جلسه عمومی مدیران به میزبانی دبیرستان تیزهوشان فرزانگان دوره دوم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست عمومی مدیران متوسطه دوم دشتستان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش دشتستان در جلسه عمومی مدیران دبیرستان های شهرستان در محل دبیرستان فرزانگان اظهار داشت: مشارکت در تصمیم سازی ها و فرآیندهای اجرایی برای ارتقا سطح آموزشی و پرورشی مورد انتظار ما از مدیران و همکاران صاحب نظر است.

سیدحسن لواسانی فرد تصریح کرد: مشارکت در تصمیم سازی ها و فرآیندهای اجرایی در حوزه عملکرد آموزشی و توجه به مبانی نظری تعلیم و تربیت و تلفیق آن با تجارب تربیتی باعث انگیزش و انرژی بیشتر در مجموعه آموزش و پرورش خواهد بود.

وی گفت: پایه و اساس تمامی فعالیت های سال تحصیلی جاری برنامه های عملیاتی سند تحول بنیادین می باشد و ضروری است مدیران با تدوین برنامه سالیانه مدرسه خود در این راستا عمل نمایند.

این مقام مسئول بیان داشت: همدلی و اتفاق نظر و ایجاد جو صمیمی و فرهنگ زیبا و قوی سازمانی در مدارس، ما را در رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی یاری خواهد کرد.

لواسانی فرد اظهار کرد: در کارگروه های تخصصی رصد و پایش برنامه ها و فعالیت ها را مدنظر قرار داده نقاط قوت، تقویت و نقاط ضعف را با یک برنامه ریزی جامع برطرف نمایید.

وی گفت: دشتستان طی سال های اخیر رکوردار استان در کسب رتبه های برتر کنکور به خصوص رتبه های زیر هزار بوده است برای تداوم این موفقیت ارزشمند و ارتقا کمی و کیفی رتبه های دانش آموزان نیاز به برنامه ریزی با خرد جمعی و تلاش مضاعف همه ارکان مدرسه و مدیریت آموزش و پرورش است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دشتستان نیز در این نشست گفت: جلسات و کارگروه های مدیران متوسطه با رویکرد جدید و با هدف پویایی و غنی سازی این جلسات تشکیل می گردد.

امراله قاسمی تاکید داشت: عناوین دوره های ضمن خدمت به عنوان موضوعات جلسات انتخاب و مباحث به صورت سلسله میزگردهایی بررسی می شود.

وی افزود: مدیران در قالب گروه هایی با پژوهش در مبانی نظری موضوعات و تلفیق آنها با تجارب تربیتی خود به دنبال راهکارهای جدید در حل مسایل و کیفیت بخشی به عملکرد مدارس هستند.

معاون آموزش متوسطه دشتستان: با نظر به ملاک عمل قرار گرفتن سند تحول بنیادین در اجرای فعالیت ها و برنامه ها، حوزه آموزش متوسطه رصد و پایش برنامه ها و فعالیت های اجرایی این سند در مدارس را در برنامه کاری قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار