گزینه جدید استقلال برای خرید زمستانی؛ مدافع موناکو آبی‌پوش می‌شود

تهران (پانا) – استقلال قصد دارد در ادامه روند خریدهای زمستانی‌اش با مدافعی جوان که سابقه بازی در تیم موناکو را دارد قرارداد امضا کند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
گزینه جدید استقلال برای خرید زمستانی؛ مدافع موناکو آبی‌پوش می‌شود

اکرم آقایی دوست/ استقلال که فعالیتش در نقل و انتقالات را با جذب امیر ارسلان مطهری از تیم ذوب آهن آغاز کرده است، قصد دارد اقدام به جذب دو بازیکن خارجی کند. در همین راستا روز گذشته سایت باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که برنی ایبینی مهاجم 27 ساله دو رگه نیجریه‌ای - استرالیایی به تهران آمده تا پس از انجام دادن آزمایش‌‎های پزشکی قراردادش را با این تیم به عنوان سهمیه آسیایی ثبت کند. اما امروز مشخص شد که استقلالی‌ها در تلاش برای جذب یک بازیکن خارجی دیگر هستند و قصد دارند با خریدی خارجی خط دفاع‌شان را تقویت کنند.

نام بازیکن جدیدی که استقلالی‌ها برای خرید او اقدام کرده‌اند جویسکیم داوا است که متولد فرانسه است اما با توجه به اینکه پدر و مادرش کامرونی هستند، ملیت این کشور آفریقایی را انتخاب کرده و 6 بازی ملی هم برای تیم ملی این کشور انجام داده است.

داوا که این روزها 22 سال دارد و می‌تواند به عنوان سهمیه زیر 23 سال در لیست استقلال تهران قرار بگیرد، فوتبالش را از تیم‌های پایه یو اس آورانچه در فرانسه آغاز کرد و سپس راهی موناکو شد تا برای تیم زیر 23 سال این باشگاه مطرح فرانسوی به میدان برود. سپس در سال 2016 و در حالی که 20 سال داشت، وارد رده بزرگسالان شد و به تیم گیل ویسنته در لیگ 2 فرانسه رفت.

پس از 2 سال حضور در گیل ویسنته، این مدافع بلند قامت که 194 سانتی‌متر قد دارد، از فوتبال این کشور جدا شد و به تیم اوکراینی ماریوپول رفت از تابستان 2018 در لیگ برتر این کشور حضور دارد و 30 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است اما تاکنون در دوران کوتاه فوتبال حرفه‌ای نتوانسته گلزنی را تجربه کند و سایت معتبر ترانسفر مارکت قیمت این بازیکن را 500 هزار یورو اعلام کرده است.

استقلال در لیست خود فعلا دو بازیکن خارجی به نام‌های شیخ دیاباته و هرووه میلیچ را دارد و به نظر می‌رسد مدیران این تیم در تلاش هستند تا هر 4 سهمیه خارجی خود را استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار