پیشرفت چشمگیر آموزش و پرورش استان زنجان در حوزه‌های مختلف

زنجان (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با حضور استاندار،معاون وزیر آموزش و پرورش، دکتر زینی‌وند و مدیر کل آموزش و پرورش استان در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت چشمگیر آموزش و پرورش استان زنجان در حوزه‌های مختلف

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن عرض خیرمقدم به همه حضار جلسه به ویژه معاون وزیر آقای دکتر زینی وند، ایام فاطمیه و شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

دکتر رفیعی به بیان رویکردهای آموزش و پرورش استان در سال 98 پرداخت و اظهار داشت : برنامه محور بودن برای ما اهمیت بسزایی دارد چنان که برای اولین بار برنامه راهبردی استراتژیک سه ساله‌ای برای این مجموعه تدوین شده و در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری در جهت اجرای سند تحول در آموزش و پرورش اهتمام ویژه‌ ای شده است.

وی رویکرد دیگر این نهاد را توسعه نشاط ،سلامتی و سرزندگی در بین دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: در راستای محقق شدن این هدف 14پروژه آموزشی-ورزشی را در سطح استان به بهره برداری رسانده‌ایم و 5000 متر مربع به سرانه ورزشی افزوده‌ایم و مسابقات ورزشی دانش‌آموزان و معلمان مدارس را که به دلیل کمبود منابع تقریبا به حاشیه رفته بود را احیا کردیم.

رفیعی تصریح کرد : برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بین دانش‌آموزان طرح‌های مختلفی در دست اجرا داریم و با تمام توان به توانمند سازی دانش‌آموزان در این زمینه می‌پردازیم چرا که این قشر آینده‌سازان این مرزو بوم هستند و باید افرادی سالم و قابل اتکا به جامعه تحویل دهیم.

وی همچنین گزارشی از مقامات به دست آمده توسط دانش‌آموزان و رتبه‌های آموزش و پرورش استان در حیطه‌های مختلف پرداخت و گفت:علی رغم مشکلات اعتباری موجود ،در سنوات اخیر مخصوصا سال 98 در کنکور پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و از رتبه 24 در سال 97 به رتبه 16 ارتقا پیدا کرده‌ایم و این امر نشان از کارایی سیستم آموزش و پرورش در این استان دارد.

شایان ذکر است که در انتهای این مراسم از فعالان شوراهای برتر آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار