ویژه برنامه گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی در کنارتخته

امام جمعه بخش کنارتخته وکمارج ، گفت: با شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی غبارها از دیدگان غبارآلود زدوده شد و اتحاد و همدلی مثال‌زدنی بین مردم ومسئولان بوجود آورد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی  در کنارتخته

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس وهمرزمانش و تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری، ویژه برنامه گرامیداشتی با مشارکت بسیج فرهنگیان و با حضور امام جمعه بخش کنارتخته وکمارج بخشداران دوبخش، مدیران، معاونین، مربیان پرورشی، مشاوران، مربیان بهداشت مدارس و با شرکت پرشور دانشآموزان درسالن آمفیتاتر کتابخانه ولیعصر (عج) شهر کنارتخته برگزار شد.

امام جمعه بخش کُنارتخته ضمن تسلیت ایام فاطمیه وشهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی گفت: خون سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی برکات زیادی داشت که یکی از این برکات ازب ین بردن غبار ناشی از فواصل سیاسی و...ازدیدگان غبارزده بود که توانست همه احاد مردم و مسئولان با هر گرایش و سمت و سوی سیاسی را در کنار هم متحدکرد و باعث شد رستاخیز میلیونی تشییع سردارسلیمانی درعراق و ایران رقم زده شود .

حجت الاسلام یوسف جعفری افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران دربرابر قدرتهای پوشالی جهان ایستاده است و نقطه عطفی دربین دول اسلامی بویژه محورمقاومت بوجود آورده است و باعث شده قدرت استکبار در جهان شکسته شود.

رییس اداره آموزش وپرورش خشت،کنارتخته وکمارج نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: شهادت سردار رشید، سلحشور و پرافتخار اسلام سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" و جمعی از همراهان ایشان، قلوب فرهنگیان و دانش‌آموزان ولایتمدار، انقلابی و مومن ایران اسلامی بویژه منطقه خشت ، کنارتخته و کمارج را جریحه دار کرد و سبب انسجام، وحدت اسلامی در ایران اسلامی شد.



خبرنگار: محمدرضا ادریسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار