سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به پانا

افرادی در رابطه با کیک های آلوده بازداشت شدند

تهران (پانا) - سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده کیک های آلوده گفته است که افرادی در رابطه با کیک های آلوده بازداشت شدند .

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
افرادی در رابطه با کیک های آلوده بازداشت شدند

غلامحسین اسماعیلی در هجدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال پانا مبنی بر آخرین پیگیری‌های قوه قضاییه در ماجرای کیک‌های آلوده به قرص به کجا رسید و آیا در این موضوع فرد یا افرادی دستگیرشده‌اند، گفت: در این حوزه بخش‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظاماتی مطالعات گسترده‌ای را انجام دادند تا امروز آنچه مسلم است واحدهای تولیدی ما هیچ نقشی در ماجرا نداشتند، عاقلانه هم همین است چون به دنبال جلب مشتری هستند.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه این مطالعات هنوز ادامه دارد، گفت: این کار یک توطئه بود و مجموعه قرص‌ها در ۵۰ برند یافت شده بود و مطالعات نشان می‌دهد با هدف آسیب زدن به تولید ملی بوده است. در مطالعات ما هیچ محصول بسته‌بندی بازگشایی نشد که داخل آن قرص باشد، حتی ماموران در مقام بررسی در مراکز فروش،مدارس، دبیرستان‌ها و فروشگاه‌ها به یک مورد هم برخورد نکردند که کیک حاوی قرص باشد. مطالعات زیادی انجام شده است، نفراتی بازداشت شده اندتا این موضوع ریشه یابی شود. هنوز منشا قصه شناسایی نشده است و نهاد امنیتی، انتظامی و وزارت بهداشت در تعقیب این موضوع هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار