فرماندار شاهین شهر و میمه در شورای آموزش و پرورش منطقه؛

جایگاه شورای آموزش و پرورش شاهین شهر در رتبه های ممتاز استان است

شاهین شهر(پانا) - فرماندار شاهین شهر و میمه در شورای آموزش و پرورش منطقه گفت: جایگاه شورای آموزش و پرورش شاهین شهر در رتبه های ممتاز استان است.

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه شورای آموزش و پرورش شاهین شهر در رتبه های ممتاز استان است

اسفندیار تاجمیری در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شاهین شهر ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سردار سلیمانی و جمعی از هموطنان حوادث اخیر گفت: آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک ملت و دولت به مفهوم کلی حاکمیت است.

فرماندار شاهین شهر و میمه در ادامه با تاکید بر تقدم و تفضل امر تعلیم و تربیت در جامعه گفت: آموزش و پرورش شاهین شهر با توجه به اقتضائات جمعیتی و جغرافیایی و رشد سالانه بیش از دو هزار ورودی جدید به آمار دانش آموزی شهرستان توجه و حمایت بیش از پیش را مطلید که ان شاالله این همکاری و همراهی در مسئولیت ها و روز مرگی اداری ما کمرنگ نشود.

وی ضمن تقدیر از دبیرخانه و مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر افزود: شورای آموزش و پرورش شاهین شهر در جایگاه رتبه های ممتاز استان قرار دارد که جا دارد به نوبه خود از مجموعه و اعضای این شورا تقدیر کنم .

تاجمیری در ادامه با حمایت از طرح فعال سازی کارگروه های شورای آموزش و پرورش گفت: بحث تصمیم سازی مسلما راهگشای بسیاری از موارد مطرح در شورا خواهد بود تا اعضا با بررسی تمامی جوانب تصمیم خروجی را اتخاذ کرده و در رفع مشکلات جامعه آموزش و پرورش قدم بردارند.

فرماندار شاهین شهر و میمه در ادامه ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات گفت: ما مکلف به برگزاری و صیانت از آرای مردم، فارغ از هرگونه نتیجه هستیم.

وی در پایان مجددا از مجموعه آموزش و پرورش شاهین شهر به لحاظ مساعدت در برگزاری انتخابات افزود: اکثر شعبه های اخذ رای مراکز آموزشی است که همراهی و همکاری این مجموعه معظم در تامین فضا و نیروهای انسانی انتخابات پیش رو قابل تقدیر و ستایش است.

در پایان جلسه بمناسبت هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش از اعضای این شورا تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار