5 هزار و 228 خانواده مددجویان فارس از تخفیف هزینه انشعابات بهره‌مند شدند

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) فارس از ارائه مزایای تخفیف هزینه انشعابات، پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری به 5 هزار و 228 خانواده مددجویان تحت پوشش در 9 ماهه اول امسال خبر داد و گفت: این مزایا با اعتبار 35 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده که مددجویان از آن بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
5 هزار و 228  خانواده مددجویان فارس از تخفیف هزینه انشعابات بهره‌مند شدند

محمد بذرافشان، با اعلام اینکه طی 9 ماهه امسال 4578 فقره تخفیف هزینه انشعابات با هزینه 32 میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذار شده است.

او گفت: مددجویان علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات، از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری نیز بهره‌مند می شوند که در مدت مذکور 321 پروانه ساختمانی و 329 مورد عوارض شهرداری با هزینه 3 میلیارد و 800 میلیون ریال صادر شده است.

بذرافشان ادامه داد: این خدمات در شش سرفصل انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در پایان اضافه کرد: در 9 ماهه امسال 1296 فقره انشعاب برق، 1000 فقره انشعاب آب و 213 فقره انشعاب فاضلاب و 2069 فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان فارس واگذار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار