بحری‌زاده: طرح سیل مهربانی ۲ با مشارکت تمامی تشکل‌های دانش‌آموزی و محوریت سازمان دانش‌آموزی در مدارس برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست قائم مقامی سازمان دانش‌آموزی اعلام کرد که طرح سیل مهربانی ۲ با مشارکت تمامی تشکل‌های دانش‌آموزی و محوریت سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بحری‌زاده: طرح سیل مهربانی ۲ با مشارکت تمامی تشکل‌های دانش‌آموزی و محوریت سازمان دانش‌آموزی در مدارس برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی، اسماعیل بحری‌زاده در این باره گفت: پیرو مذاکرات و هماهنگی‌های به‌عمل آمده با اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب، درپی بروز مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط جنوب شرق کشور، طرح سیل مهربانی ۲ با مشارکت شورای‌های دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دانش‌آموزان عضو سازمان جوانان هلال احمر و اعضای تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

او از اعضای تشکیلات پیشتازان و مجامع دانش‌آموزی و مربیان، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا درخواست کرد با تمام توان در این فعالیت مشارکت کنند.

مرحله اول طرح سیل مهربانی در پی بارندگی‌های ابتدای سال جاری با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش و تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شد که نقش بسزایی در ایجاد فضای همدلی، همراهی و نوع دوستی در سطح کشور داشت.

بدون شک مشارکت فعال و موثر جامعه بزرگ دانش‌آموزان و فرهنگیان به‌ویژه تشکل‌های فعال یکبار دیگر جلوه‌های زیبایی از حس مشارکت جویی، مسئولیت پذیری و نوع دوستی هموطنان عزیز را به منصه ظهور خواهد رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار