معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد؛

دبستان سعدی قهرمان مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی شهرستان شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: سی و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی مدارس ابتدایی دشتستان یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با قهرمانی تیم دبستان سعدی در رشته فوتسال به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دبستان سعدی قهرمان مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی شهرستان شد

حبیب اله بوستانی در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال سی و هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی مدارس ابتدایی یادوراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی در محل کانون امام علی (ع) گفت: این دوره از مسابقات با شرکت 12 تیم از تاریخ 19 دیماه لغایت 22 دیماه 98 با انجام 20 بازی بین تیم های شرکت کننده به پایان رسید.

بوستانی افزود: پس از دبستان سعدی به عنوان قهرمان مسابقات تیم های مدارس شهید بهشتی دهقاید، شهید جاوید کازرونی و شاهد شهید فهمیده به ترتیب مقام های دوم تا چهارم را کسب کردند.

وی گفت: بازیکنان محمدرضا بهبهانی و محمدمهدی عباسی هر دو از دبستان سعدی به عنوان فنی ترین بازیکن و الگوی حرکت فرهنگی مسابقات در گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی در این دوره از رقابتها انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش دشتستان نیز در آیین اختتامیه مسابقات ضمن ارائه گزارشی از روند بازیها بیان داشت: در این دوره از رقابت ها در 20 بازی انجام شده کلا 70 توپ از خط دروازه ها گذشت.

مهدی بهبهانی بیان داشت: داوران در طول این دوره از مسابقات 11 کارت زرد به بازیکنان خاطی دادند و تنها یک بازی پس از مساوی در وقت های قانونی به ضربات پنالتی کشید.

گفتنی است پس از پایان مسابقه فینال لوح و مدال تیم های برتر توسط مسئولان آموزش و پرورش به بازیکنان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار