فرماندار جم :

پیگیر تخصیص اعتبارات آموزش و پرورش هستیم

جم،بوشهر(پانا)- در راستای رفع نیازهای ضروری مدارس، پیگیر تخصیص اعتبارات تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان هستیم.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پیگیر تخصیص اعتبارات آموزش و پرورش هستیم

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم؛ محمد حسینی فرماندار جم در نشست شورای آموزش و پرورش جم با اشاره به اقدام مذبوحانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی سرباز فداکار وطن بود که یاد و نام این سردار بزرگ، همواره در قلوب مردم ایران خواهد بود.

او با تبریک فرا رسیدن هفته شورای آموزش و پرورش به اهمیت این شورا در توسعه آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این شورا، نقش مهمی در رفع مسائل و مشکلات آموزش و پرورش دارد و باید نقش و جایگاه این شورا بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

حسینی با بیان اینکه مصوبات شورای آموزش و پرورش باید اجرایی باشد تصریح کرد: مشورت و همفکری با آینده نگری در شورای اموزش و پرورش ضروری است و تلاش کرده ایم مصوبات شورا کاربردی و در راستای تحقق اهداف بلند مدت باشد.

او آموزش و پرورش را متعلق به همه مردم دانست و خاطر نشان کرد: مشارکت دهی مردم در تصمیمات آموزش و پرورش و معطوف کردن نگاه جامعه به ضرورت مشارکت و همیاری می تواند در رفع کاستی ها اثرگذار باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش جم اضافه کرد: مدیران مدارس باید با خلاقیت و برنامه ریزی مناسب، زمینه مشارکت فعال اولیا و شهرداران و دهیاران را در حمایت از نهاد آموزش و پرورش فراهم کنند و طبیعی است هر مدیری که بتواند از ظرفیت های بالقوه شهرستان استفاده کند می تواند در مدیریت مدرسه نقش موفق تری را ایفا کند.

حسینی با بیان اینکه پیگیر تکمیل کلاس های درس و تخصیص اعتبارات آموزش و پرورش هستیم یادآور شد: اعتبارات خوبی در قالب سفر ریاست جمهوری در حوزه آموزش و پرورش مصوب شده که بخشی از این مصوبات محقق شده و امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته، اعتبارات مصوب به صورت حداکثری تخصیص یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار