اولویت برنامه های سوادآموزی استان قم اعلام شد؛

توانمندسازی و آشنایی آموزش دهندگان با روش های تدریس و آیین نامه ها

قم (پانا)- معاون نهضت سواد آموزی قم از توانمندسازی و آشنایی آموزش دهندگان با روش های تدریس و آیین نامه ها در اولویت برنامه های سوادآموزی استان نام برد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی و آشنایی آموزش دهندگان با روش های تدریس و آیین نامه ها

محمد رضا قاسمی نیا در دوره آموزشی توجیهی آموزش دهندگان جدیدالورود به برنامه ها و فعالیت های سوادآموزی استان قم که به مدت سه روز و به میزان ۱۶ ساعت در سالن جلسات دفتر معاونت سواد آموزی استان قم برگزار شد اظهار کرد: دوره با تعداد۴۰ نفر از آموزش دهندگان جدید و تعدادی از آموزش دهندگان که نیاز به بازآموزی داشتند در سالن جلسات دفتر معاونت استان اجرا شد.
او در ادامه افزود: دروس فارسی، ریاضی، آشنایی با روش ها و کتب و فنون تدریس و آیین نامه ها و شیوه نامه های آموزشی و تدریس تعدادی از حاضرین بخشی از برنامه های این دوره بود.
معاون سواد آموزی قم گفت: لوح فشرده آموزش و روش های تدریس با تقدم دوره سوادآموزی به تمام شرکت کنندگان تحویل شد و آموزش دهندگان به صورت عملی به ارائه الگوهای تدریس خود پرداختند.
قاسمی نیا خاطرنشان کرد: معاون دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی سازمان نهضت سوادآموزی آقای عابدین بازگیر در روز سوم دوره مطالب، مباحث و موضوعات روش ها و فنون تدریس و آیین نامه ها و شیوه نامه های آموزشی را با تجربیات ارزشمند خود در معرض استفاده حاضرین گذاشتند و به پرسش های آموزش دهندگان پاسخ دادند.
او تصریح کرد: برنامه ریزی کردیم تا در هر دو هفته یک روز کارگاه آموزشی داشته باشیم و در این جلسات تعدادی از دروس مواد آموزشی و کتاب ها توسط آموزش دهندگان و حضور اساتید و داوری آنان اجرا شود.
معاون نهضت سواد آموزی قم بیان کرد: آموزش دهندگان سوادآموزی با عقد قراداد موسسین غیردولتی به فعالیت های سوادآموزی واردمی شوند و در آموزش به افراد محروم از نعمت سواد و کم سوادان مشارکت می کنند و ارتباط آنان با نهضت سوادآموزی توجه ویژه بر الگو بودنشان را درمحیط جامعه و کلاس داری تاکید می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار