بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با شعار نگاه ملی تحول منطقه‌ای

یزد(پانا)- هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش با شعار «نگاه ملی، تحول منطقه‌ای» در استان یزد برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش با شعار نگاه ملی تحول منطقه‌ای

به گزارش ایسنا هر ساله از ۲۴ دیماه به مدت هفت روز به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری می‌شود، بهره‌گیری از خرد جمعی و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های درون و برون سازمانی برای پیشبرد بیش از پیش اهداف آموزشی و تربتیی آموزش و پرورش از جمله مهمترین ملاک های حمایتی شوراهای آموزش و پرورش در کشور است.

بر اساس هماهنگی‌های انجام شده در سطح وزارت، شعار امسال هفته بزرگداشت شورای‌های آموزش و پرورش عبارت «نگاه ملی، تحول منطقه‌ای» تعیین شده است.

طبق روز شمار منتشر شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش یزد سه شنبه ۲۴ دی ماه روز اول به عنوان «شوراهای آموزش و پرورش، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا»، روز دوم«شوراهای آموزش و پرورش، مشارکت نهادها و خیرین»،‌ روز سوم به نام«شوراهای آموزش و پرورش، تبلور آموزه‌های دینی»، روز چهارم به نام«شوراهای آموزش و پرورش، تجلی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، روز پنجم«شوراهای آموزش و پرورش، محور توسعه ی پایدار و تجلی تمرکز زدایی»، روز ششم« شوراهای آموزش و پرورش، تبلور مدرسه محوری در مدارس هیات امنایی و وابسته» و روز آخر هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش به نام«شوراهای آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و مشارکت عمومی» نامگذاری شده است.

این شوراها به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از کلیه منابع و امکانات، جهت تأسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش، در استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل می شود.

امام جمعه، استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش، شهردار، رییس سازمان برنامه و بودجه استان، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، مدیر کل یا رییس نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان، از جمله اعضای شوراهای آموزش و پرورش در مراکز استان‌ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار