مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: سردار سلیمانی معلم اخلاق و مکتب ولایت

بیرجند (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معلم توانمند درس اخلاق در مکتب ولایت و مقاومت بود و از این پس تربیت شدگان مکتب انقلاب اسلامی راهش را ادامه می‌دهند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: سردار سلیمانی معلم اخلاق و مکتب ولایت

محمد علی واقعی در حاشیه ی آیین گرامی داشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان طبس برگزارشد، اظهار کرد: مجاهدت‌های بی‌نظیر سرداردل ها مجد و عظمتی با شکوه برای ایران به همراه آورد و دشمن را ذلیل کرد.

او با بیان این که سردار سلیمانی نماد مدیریت جهادی است، تصریح کرد: استکبار جهانی ، سالیان زیادی برای ترور سردار سلیمانی برنامه‌ریزی کرده بود؛ غافل از این که مکتب شهید سلیمانی حذف شدنی نیست و دشمنان با این اقدام ، علناً خود را حذف کرده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به ترور ناجوانمردانه ی سردار شهید قاسم سلیمانی به دست دولت تروریسم و تروریسم پرور آمریکا، ادامه داد: با شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی اهداف اسلام و انقلاب ناقص نمی‌ماند و بی شک دانش آموزان بصیر،ولایی، سخت کوش در مسیر علم و دانش، امروز این علم بر زمین افتاده را بر دوش گرفته و راهش را ادامه می دهند.

دبیرشورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن ابراز تأسف از شهادت جوانان نخبه ی ایران زمین در سانحه ی هوایی و موج سواری منافقین به رهبری انگلیس، این روباه پیر استعمار و غبار آلود کردن فضای ایران اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن با هدف تحت تأثیر قرار دادن جامعه ی ایران و فرار از پاسخگویی در مورد جنایاتش این اقدمات را انجام می دهد.

او، ترس دشمن از سلیمانی و مکتب سلیمانی ها را دلیل دیگر اقدامات آمریکا، انگلیس و منافقین در به به بازی گرفتن احساسات و قلوب پاک جوانان دانشجوی عزادار و هدایت ایشان در مسیر ناصواب دانست و افزود: این دشمنان در برهه های مختلف ثابت کرده اند نه تنها دلسوز و سوگوارجوانان نخبه شهید ایران نیستند بلکه به دنبال کاشتن بذر نفاق و کینه در دل ملت ایران هستند.

واقعی بر حفظ اقتدار نیرو های مسلح در صیانت از مرزهای جغرافیایی، امنیتی و اعتقادی تأکید کرد و ادامه داد: دشمن از نمایش اقتدار ملت در وداع و تشییع قهرمان ملیش بسیار عصبانی است و با دروغ پراکنی، تفرقه افکنی و استفاده از عوامل نفوذی به خیال خام خود دنبال جدا کردن ملت از فرزندان قهرمان خود در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که حوادث غیر عمد پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و پس از پاسخ سخت فرزندان مقاومت و همسنگران حاج قاسم باید ریشه یابی شده و مورد بررسی دقیق قرار گیر، یاد آور شد: ما باید فضای فعلی کشور را به خوبی مدیریت کنیم و اجازه ندهیم دشمن بخواهد آثار مثبت خون شهید و شهدای مقاومت را از بین ببرد و در مقام تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی بایستد زیرا دشمن به دنبال رسوخ در صفوف ملت برای پیاده‌سازی نقشه‌های شوم است.

گفتنی است بازدید از حوزه های امتحانی و مدارس شهر طبس از دیگر برنامه های واقعی در سفر یک روزه به این شهرستان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار