ورود سامانه بارشی جدید به جنوب سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) -به گفته رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان سامانه بارشی کم دامنه ای از اواخر وقت سه شنبه مناطق جنوبی این استان را فرا می گیرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ورود سامانه بارشی جدید به جنوب سیستان و بلوچستان

علی ملاشاهی با اشاره به صدور اطلاعیه جوی شماره 45 این اداره کل اظهار کرد: فعالیت این سامانه بیشتر بر روی دریای عمان است اما برخی نواحی ساحلی و ارتفاعات جنوب غربی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

او با بیان اینکه رگبار باران در این مناطق سبب جاری شدن روان آب می شود، بیان کرد: با توجه به مواج شدن نوار ساحلی و دریا توصیه می شود از تردد شناورهای کوچک صیادی و تفریحی به دریا خودداری شود و بالگردهای امدادی در مناطق سیل زده جوانب احتیاط را رعایت کنند.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: فعالیت این موج کم دامنه، کوتاه است و انتظار می رود به تدریج بعدازظهر چهار شنبه از استان خارج شود.

ملاشاهی با اشاره به اینکه وزش باد شدید با سرعت 40_70 کیلومتر بر ساعت در شمال، مرز شرقی، برخی نواحی مرکزی، نوار غربی و سواحل استان خواهد بود، گفت: با توجه به شمالی بودن جریانات انتظار می رود سرمای هوا در سطح استان، خصوصا مناطق سیل زده افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار