نخستین جشنواره "خلاقیت و استعداد یابی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی اردیبهشت 99 برگزار می‌شود

ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره از ۲۵ آذر ماه آغاز و تا ۲۱ اسفند ۹۸ ادامه دارد

تهران (پانا) - نخستین جشنواره "خلاقیت و استعداد یابی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۴۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره "خلاقیت و استعداد یابی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی اردیبهشت 99 برگزار می‌شود

جشنواره خلاقیت و استعداد یابی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی باشگاه دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی به همت و ابتکار جامعه گیاه درمانی ایران و با حمایت مستقیم ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف ترویج و فرهنگ سازی و ارتقاء سطح دانش گروه سنی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی و سبک زندگی سالم در آبانماه 1397 همزمان با برگزاری دومین جشنواره دانش‌آموزی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دبیر کل ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد و فعالیت علمی و آموزشی خود را آغاز کرد.

این باشگاه دانش‌آموزی در نظر دارد با برگزاری نخستین جشنواره "خلاقیت و استعداد یابی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی" به شناسایی نگرش‌های خلاقانه، استعدادها و توانمندی‌های گروه سنی دانش‌آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی بپردازد تا بتواند زمینه ساز احیاء کاربرد گیاهان دارویی، ترویج زندگی سالم در جامعه، گسترش تحقیق و پژوهش در حوزه گیاهان دارویی و طب ایرانی و شناسایی و پرورش ایده های نوآورانه در این حوزه باشد. این جشنواره در اردیبهشت 1399 در تهران برگزار خواهد شد.

دانش‌آموزان کلیه مقاطع تحصیلی می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی و پس از مطالعه شیوه نامه جشنواره در یکی از محورهای ماکت یا کارسازه، روزنامه دیواری، انشاء نویسی، مقاله علمی و بخش خلاقیت یا آزاد شرکت کنند و آثار خود را به صورت فایل pdf یا تصویر به آدرس رایانامه باشگاه دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی (s_clubherb@ihms.ir) ایمیل کنند و یا از طریق پست به دبیرخانه برگزاری جشنواره (به آدرس: شهر ری، میدان هادی ساعی، جنب فروشگاه رفاه، جامعه گیاه درمانی ایران؛ کد پستی 1843714633) ارسال کنند. ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره از 25 آذر ماه آغاز و تا 21 اسفند 1398 ادامه دارد.

علاقه مندان می توانند شیوه نامه شرکت در محورهای مختلف را در سایت و صفحات مجازی باشگاه دانش آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی مشاهده کنند همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با راهنمایان و مشاورین جشنواره تماس بگیرند.

باشگاه دانش‌آموزی گیاهان دارویی و طب ایرانی با هدف ارتقا سطح آگاهی دانش‌آموزان درباره سبک زندگی سالم، تنوع ژنتیکی گیاهان دارویی فلور ایران و کاربردهای آن‌ها، آشنایی با کسب و کارهای مختلف در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی، آگاهی بخشی درباره هدایت تحصیلی و پژوهشی و ترویج پژوهش در گروه سنی دانش‌آموزی در کلیه مدارس (اعم از دولتی و غیردولتی) اقدام به ارائه آموزش و مشاوره کرده است همچنین برای والدین و معلمان امکان آموزش درباره سبک زندگی سالم، آشنایی با نحوه امدادرسانی، آشنایی با شیوههای مختلف طب مکمل و ... فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار