مهم‌ترین مصوبات نشست مشترک دو معاونت وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - کمیسیون تخصصی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت و معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با حضور مهرزاد حمیدی و رضوان حکیم‌زاده برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین مصوبات نشست مشترک دو معاونت وزارت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در این جلسه رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی گفت: «ساحت زیستی بدنی بستر مناسبی برای یادگیری همه ساحت‌ها است. همه وزارتخانه یک مخاطب دارد و آن تربیت یک کودک است. تاکنون گام‌های مشترک خوبی بین دو معاونت نیز برداشته شده است و از این به بعد نیز با هم‌اندیشی و هم‌افزایی دستاوردهای خوبی خواهیم داشت.»

مهرزاد حمیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش هم با بیان اهمیت تبدیل ایده‌های مشترک به عمل و ضرورت داشتن یک نگاه یکپارچه سیستمی در وزارتخانه، گفت: «نگاه تعاملی و همکاری بین‌بخشی در معاونت ابتدایی وجود دارد.»

او به اهمیت شکل‌گیری شخصیت فرد در دوران طلایی کودکی اشاره کرد و افزود: «عادات مربوط به ورزش و فعالیت باید در ایام کودکی شکل گیرد. بنابراین ما نیز برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در دوره ابتدایی به صورت ویژه و خاص دیده‌ایم.»

در ادامه این دیدار نظر و پیشنهاد‌های معاونان آموزش ابتدایی و تربیت‌بدنی و سلامت استان‌های مدعو نیز ارائه شد و مدیران کل دفاتر حوزه ستادی هم نظر خود را درباره چگونگی اجرای‌کردن برنامه‌های مشترک دو حوزه مطرح کردند.

در پایان این نشست تشکیل کارگروه مشترک در سطح ستاد و صف، تهیه سر فصل‌های همکاری کارگروه‌های استانی، نگاه تلفیقی به برنامه درسی، پیگیری وضعیت ساماندهی نیروهای تربیت‌بدنی، توانمندسازی آموزگاران، مدیران و معاونان والدین در مدارس ابتدایی مورد توافق دو طرف قرار گرفت و تصویب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار