الهه حسن پور: رویکرد آموزش و پرورش از ورزش قهرمانی به سمت ورزش همگانی سوق پیدا کرده است

شهرری ( پانا) - جلسه دبیران تربیت بدنی و آموزگاران تربیت بدنی ناحیه یک شهرری با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل ، رئیس اداره تربیت بدنی وکارشناس مسئول تربیت بدنی اداره کل شهرستان های استان تهران در آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
الهه حسن پور: رویکرد آموزش و پرورش از ورزش قهرمانی به سمت ورزش همگانی سوق پیدا کرده است

در این نشست الهه حسن پورمعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به اهمیت تحرک بدنی در دانش آموزان اظهار کرد: رویکرد آموزش و پرورش از ورزش قهرمانی به سمت ورزش همگانی سوق پیدا کرده و مخاطبان امروز ما کودکان و نوجوانان در مدارس بخاطر ورود به فضای مجازی سطح فعالیت بدنی آنها به شدت کاهش پیدا کرده است.

او در ادامه افزود : تقویت فعالیت بدنی دانش‌آموزان وظیفه دبیران تربیت بدنی است و زنگ ورزش می تواند جبران کاهش سطح فعالیت بدنی دانش‌آموزان و تقویت فعالیت بدنی آنها درمدرسه باشد.

عاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بیان کرد:همراه سازی مدیران با دبیر تربیت‌بدنی در مدارس می‌تواند به تقویت فعالیت جسمی دانش‌آموزان در زنگ ورزش کمک کند و با این کار شاهد رونق فعالیت‌های بدنی و نشاط دانش‌آموزان در زنگ ورزش مدرسه خواهیم بود و در این ارتباط جلسات دوره ضمن خدمت برای مدیران مدارس نیز در دستور کار قرار دارد.

حسن پور عنوان کرد: همه‌ معلمان، اعم از معلمان آموزش ابتدایی و معلمان تربیت بدنی، باید اهمیت و ارزش سواد حرکتی را بشناسند و بدانند که وظیفه‌ آن‌ها در برنامه‌های تربیتی و آموزشی اهمیت ویژه‌ای دارد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار