کارشناس مسئول استخدام سیستان و بلوچستان اعلام کرد: روند بررسی مدارک پذیرفته شدگان تسریع یافته است

زاهدان (پانا) _ به گفته کارشناس مسئول استخدام سیستان و بلوچستان بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رویکرد تکریم ارباب رجوع با سرعت خوبی در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۰۰۴۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کارشناس مسئول استخدام سیستان و بلوچستان اعلام کرد: روند بررسی مدارک پذیرفته شدگان تسریع یافته است

احمد کیخایی اظهار کرد: خوشبختانه روند بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سرعت خوبی برخوردار بوده است به نحوی که تمامی مراجعه کنندگان می توانند تنها در طی 2 روز همه مراحل بررسی روند (مدارک، معاینات پزشکی اولیه، انجام مصاحبه تخصصی) را انجام دهند.

او ادامه داد: براساس تمهیدات صورت گرفته مجموعه امور اداری استان، سالن اجتماعات اردوگاه فاطمه الزهرا(س) به این منظور اختصاص یافته است تا برودت هوا موجب ناراحتی مراجعه‌کنندگان نشود.

کارشناس مسئول استخدام اداره کل بیان کرد: در این مرحله فقط بررسی مدارک، انجام معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی را برای تمامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش داریم و سایر مراحل اعم از گزینش و معاینات تخصصی پزشکی پس از اعلام نتایج نهایی صورت می پذیرد.

او افزود: با توجه به اینکه سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان موجب قطع برخی از محورهای مواصلاتی استان شده است و احتمال عدم حضور برخی از پذیرفته شدگان دور از انتظار نیست روزهای ۷،۸،۹ بهمن ماه برای این دسته از جاماندگان از نوبت قانونی در نظر گرفته شده است.

کیخایی با اشاره به اینکه اعلام نتایج یک برابر ظرفیت توسط سازمان سنجش در تاریخ 98/11/21 مشخص می شود، بیان کرد: بررسی صلاحیت عمومی این افراد توسط دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش انجام می گردد.

او در پایان گفت: اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تاریخ 98/12/23 خواهد بود که پس از آن نیز شروع دوره یکساله مهارت‌آموزی صورت خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار