نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در ۶۶۹ مدرسه گیلان به اجرا در آمد

رشت (پانا) - معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان ( نماد) در ۶۶۹ شهرستان استان در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۰۰۴۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در ۶۶۹ مدرسه گیلان به اجرا در آمد

به گزارش خبرنگار پانا، جمیل غریب با اشاره به اجرای طرح نماد در سال تحصیلی ۹۹ - ۹۸ برای سومین سال در استان گیلان گفت : طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۷ - ۹۶ در ۱۲ مدرسه شهرستان شفت و ناحیه یک رشت اجرا شد.

وی با بیان این که طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در دومین سال اجرا در سال تحصیلی گذشته ۹۸ - ۹۷ در ۱۲۸ واحد آموزشی شفت، ناحیه یک و تمام مدارس دولتی لنگرود اجرا شد، افزود : امسال نیز این طرح در ۶۶۹ مدرسه در ناحیه یک و دو رشت، آستارا، تالش، صومعه سرا، شفت، بندرانزلی، سیاهکل، رودبنه و لنگرود به اجرا درآمد.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان با رویکرد توانمندسازی مدرسه محوری از طریق گسترش آموزش های رشد مدار در زمینه پیشگیری از رفتارهای پرخطر، آسیب های اجتماعی و بزهکاری به اجرا درآمد.

وی کاهش عوامل مخاطره آمیز دانش آموزان در مدرسه و خانواده را اهداف نهایی طرح نماد عنوان و اضافه کرد: در اجرای این طرح دانش آموزان آسیب پذیر و آسیب دیده شناسایی و مداخلات لازم انجام می شود.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: در اجرای این طرح، ۱۳ نهاد و سازمان از جمله دادگستری، بهزیستی، صدا و سیما، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی با آموزش و پرورش همکاری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار