کسب مدال طلای کاراته کای پر افتخاراسلامشهری درمسابقات لیگ جهانی کاراته شیلی

اسلامشهر (پانا) - پر افتخارترین ورزشکارکاراته کای سال‌های اخیرشهرستان اسلامشهردر تازه‌ترین‌ تورنمت کاراته درکشور شیلی با کسب مدال طلا درجایگاه اول قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال طلای کاراته کای پر افتخاراسلامشهری درمسابقات لیگ جهانی کاراته شیلی

نخستین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری Aدر سال دو هزار و بیست، با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال برگزار شد ودردیدار پایانی وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده ورزشکار دلاور مرد شهرستان اسلامشهربه مصاف جاناتان هورنه، قهرمان جهان در سال 2018 وقهرمان اروپا در سال 2019 از آلمان رفت و با برتری یک بر صفر ضمن کسب مدال طلا، در سانتیاگو شیلی شد.

اوبرای حضور در دیدار نهایی ابتدا با نتیجه سه بر صفر از سدبنجامین الکساندر از کانادا گذشت و دردور دوم نیز با نتیجه سه بر یک برایان ایر از آمریکا را شکست داد ودر دیدار نیمه نهایی هم با نتیجه یک بر صفر صالح اباذری، دیگر نماینده کشورمان را شکست داد تا در اولین مسابقه سال 2020 نیز فینالیست شود.

شاگردان شهرام هروی و سمانه خوشقدم، سرمربیان تیم‌های ملی کاراته مردان و زنان ایران با کسب پنج مدال طلای رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، بهمن عسگری، ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده و مدال برنز صالح اباذری در سانتیاگو شیلی خوش درخشیدند.

در این دوره از مسابقات سارا بهمنیار و طراوات خاکسار موفق به کسب مدال نشدند.

نخستین مرحله رقابت‌های کاراته وان سری A در سال 2010 با حضور 466 کاراته‌کا از 65 کشور جهان در شهر سانتیاگو شیلی از روز جمعه بیستم ‌دی 98 آغاز شد ویکشنبه بیست و دوم دی با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال رقابت‌های کاتا و کومیته به پایان رسید.

اکنون انتظار می‌رود سجاد گنج‌زاده‌ در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ هم بتواند نماینده شایسته کشور و اسلامشهر با کسب مدال طلا و قهرمانی باشد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار