اولین المپیاد آنلاین مهارتی هنرجویان کاردانش کشور در کرج آغاز شد

کرج (پانا) - اولین المپیاد آنلاین مهارتی هنرجویان کاردانش کشور با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در قالب تیم های سه نفره به صورت الکترونیکی با یکدیگر رقابت می کنند. .

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اولین المپیاد آنلاین مهارتی هنرجویان کاردانش کشور در کرج آغاز شد

نخستین المپیاد آنلاین مهارتی شاخه کاردانش کشور با حضور علیرضا کمرئی،معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در هنرستان شهید چمران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج آغاز شد.

این المپیاد در ۲ مرحله مقدماتی و نهایی کشوری برنامه ریزی شده و در این آزمون 123 هنرجو از 28 استان کشور در سه رشته طلا و جواهرات، برق ساختمان و تعمیر تراکتور در قالب تیم های سه نفره به صورت الکترونیکی با یکدیگر رقابت می کنند.

مهریار کرمی،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز گفت:«در مرحله ارزشیابی،بر اساس مانیتور برخط فیلم های ارسالی، توسط تیم داوری ستادی و به صورت متمرکز در استان البرز انجام می شود.»


او عنوان کرد:«۷۱ کارشناس، داوری المپیاد را در مراکز استان ها برعهده دارند و 10 داور نیز از سوی معاونت آموزش متوسطه وزارت متبوع، برای مانیتورینگ و ارزیابی شرکت کننده های سراسر کشور در هنرستان کاردانش شهید چمران کرج به عنوان مرکز اصلی داوری این مسابقات حضور پیدا کرده اند.»


کرمی افزود:«در اولین المپیاد مهارتی شاخه کاردانش هنرجویان دختر و پسر رقابت دارند تا ۳۰ نفر به عنوان منتخب کشوری برگزیده شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار