برگزاری سی و هشتمین جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش کلات

کلات(پانا)-سی و هشتمین جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش کلات با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش و اعضای‌کمیته در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی و هشتمین جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش کلات

رمضان پروانه در ابتدا ضمن تسلیت ایام دهه اول فاطمه و جان باختن جمعی از هموطنانمان در حادثه هواپیمای اوکراین، فعالیت مدیران مدارس در شرایط کنونی را مطلوب ارزیابی نمود و گفت: محور حرکت در مدارس، مدیران هستند، در بازدید هایمان از مدارس اگر نقصی هم وجود دارد ،ابتدا باید اقدامات و نقاط قوت را در نظر گرفته و کارهای مثبتشان دیده شود و به نحو شایسته ای برخورد کنیم که از انگیزه مدیران کاسته نشود .

وی نظارت جدی بر بحث آموزش را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد :بعد از امتحانات نوبت اول، ارزیابی از عملکرد مدارس در کلیه حوزه ها و از مدارس سطح شهر شروع خواهد شد ، چرا که ماحصل چندین ماه تلاش های ما در مدارس ، باید منجر به یک خروجی درست و مثبت باشد .

مدیر آموزش و پرورش کلات مشارکت دادن مدیران در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها را حائز اهمیت دانست و افزود: مدیران مدارس اگر در تصمیم گیری های ما حضور داشته باشند قطعا با انگیزه تر در برنامه ها فعالیت خواهند نمود و این منجر به اقدام صحیح همراه با خروجی مناسب و قابل اجرا در تمامی فعالیت ها و برنامه ها می شود و به همین شکل مدیران نیز در تصمیم گیری ها از ظرفیت بالای معلمان استفاده نماید.

رمضان پروانه در پایان تشریح کرد:ما در آموزش و پرورش و مدارس نیازمند مشارکت مادی و معنوی اولیا هستیم ، مشارکت مادی نباید به اجبار صورت بگیرد ، و اولیای محترم مطمئن باشند که اگر‌ به مدرسه کمکی هم می کنند برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت مدرسه و در راستای بهبود کیفیت در تمامی زمینه ها برای فرزندان خودشان می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار