برخی مدارس خراسان رضوی روز دوشنبه تعطیل است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌ها و مناطق استان در نوبت صبح دوشنبه به علت بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برخی مدارس خراسان رضوی روز دوشنبه تعطیل است

قاسمعلی خدابنده یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به بارش برف، برودت شدید هوا و یخبندان سطح معابر، تمام مدارس دوره اول و دوم مقطع ابتدایی نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان و شهرستان‌های طرقبه شاندیز، گناباد، نیشابور، قوچان، کوهسرخ و مناطق احمدآباد، زبرخان و میان جلگه صبح دوشنبه ۲۳ دی ماه تعطیل است و مدارس مقطع متوسطه اول در نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در شهرستان‌های فریمان، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، تایباد، زاوه، رشتخوار، باخرز و همچنین مناطق کدکن و جلگه‌رخ نیز نوبت صبح فردا تعطیل خواهند بود.
وی ادامه داد: همچنین تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه در شهرستان‌های چناران، سرخس، صالح آباد، کوهسرخ، بجستان و مناطق رضویه و گلبهار صبح فردا تعطیل است.

خدابنده گفت: مدارس ابتدایی شهرستان خواف، مدارس دوره دوم متوسطه در شهرستان صالح آباد و مدارس متوسطه اول و دوم در شهرستان‌های کوهسرخ و طرقبه شاندیز هم فردا با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: تمام مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی در تمام مقاطع نیز در شهرستان‌ها و مناطق یاد شده فردا تعطیل خواهد بود.

استان خراسان رضوی دارای یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را تشکیل می‌دهد.

بارش برف و برودت هوا برخی مدارس این استان را در نوبت‌های صبح و عصر دیروز و صبح امروز نیز تعطیل کرده بود.

ریزش برف و باران در خراسان رضوی که از عصر جمعه آغاز شده است طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تا پایان روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار