ستاری: پویایی در «پژوهشگاه رویان» محور توسعه دانش سلول‌های بنیادی است

تهران (پانا) - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت پویایی و تحول در پژوهشگاه رویان همواره محور توسعه دانش سلول‌های بنیادی در کشور است.

کد مطلب: ۱۰۰۴۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ستاری: پویایی در «پژوهشگاه رویان» محور توسعه دانش سلول‌های بنیادی است

سورنا ستاری در حاشیه مراسم افتتاح مرکز تجاری‌سازی و شتابدهی فناوری‌های نوآورانه رویان که بعد از ظهر امروز در پژوهشگاه رویان برگزار شد، در پاسخ به اینکه برج فناوری رویان چه کمکی به تجاری سازی دانش سلول‌های بنیادی می‌کند، گفت: هر بار که به پژوهشگاه رویان می‌آیم کارهای جدیدی می‌بینم. پویایی و تحول در این پژوهشگاه همواره محور توسعه دانش سلول‌های بنیادی در کشور است.

معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با بیان اینکه طی سال‌های گذشته رویکردهای مناسبی برای تجاری‌سازی در پژوهشگاه رویان اتخاذ شده است، گفت: تاکنون چند شرکت دانش‌بنیان از این پژوهشگاه بیرون آمده‌اند که بخش قابل توجهی از نیازهای حوزه سلول‌های بنیادی را تامین می‌کنند. این فعالیت‌ها علاوه بر خدماتی پزشکی است که رویان ارایه می‌دهد. افتتاح این برج فناوری گام دیگری در توسعه زیست بوم علم و فناوری است. شرکت‌های نوپایی در این مرکز استقرار دارند هر کدام از آنها طی چند ماه به شرکت‌های بزرگ، محصولاتی با ارزش افزوده فوق‌العاده را به جامعه ارائه می‌دهند.

وی گفت: نیروی انسانی فعال در این شرکت‌های نوپا افراد جوان و تحصیل کرده‌ای هستند و محصولاتی تولید می‌کنند که از دانش و فناوری قابل توجهی در آن به کار رفته است و این فعالیت‌ها باعث ایجاد رویکرد و زیست بوم نوین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار