برگزاری همایش پدران منطقه 12

تهران (پانا) -هاله سماواتی، مدیر دبستان دخترانه قدوسی از برگزاری همایش پدارن همزمان با پرده برداری از کتیبه یادبود مرحوم قدوسی در این مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش پدران منطقه 12

سمواتی در این خصوص گفت: همایش پدران با هدف برقراری ارتباط صمیمانه، بین خانه و مدرسه و حضور پدران در دبستان فرزندانشان و ارتقای سطح همفکری، همکاری و همدلی برگزار شد.

سمواتی عنوان کرد: به طور حتم بزرگترین و خطیرترین وظیفه والدین به خصوص در شرایط فعلی آن است که با اصلاح نگرش و رفتارهای خود درباره یادگیری و دانایی به خود و فرزندان و در یک کلام به ارتقای سطح فکری و فرهنگی کل خانواده کمک نمایند.

سمواتی اظهار کرد: صاحب‌نظران تعلیم و تربیت بر این عقیده اند که والدین با همکاری و کمک به معلمان در زمینه پیشرفت تحصیلی فرزندان خود می توانند بسیار مؤثر واقع شوند. این مسئله بخصوص در دوره ابتدایی بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه اکثر والدین بر اهمیت راهنمایی تحصیلی واقفند و شاید وقت فراوانی در این زمینه صرف می کنند.

سمواتی افزود: یک از کارهایی که برای این مراسم تدارک دیده شده بود، ارائه کارنامه به پدران در کلاس فرزندانشان همراه با دیدار با آموزگار و نوشتن پاسخ نامه هایی که فرزندانشان برایشان نگاشته و در بسته کارنامه قرار داده بودند.

او در انتها گفت: همزمان با همایش پدران پرده برداری از کتیبه یادبود مرحوم قدوسی نیز با حضور ملک ابراهیم قدوسی نوه آن مرحوم برگزار شد که در این مراسم نوه ایشان در خصوص فضایل اخلاقی و خاطراتی از آن مرحوم برای حضار سخن گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار