مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا-تهران2020

تهران (پانا) - مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به مدت دو روز با حضور 283 ورزشکار مرد وزن از چهار کشور قرقیزستان،اقغانستان،ارمنستان وایران به مناسبت پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه فجر به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا-تهران2020

شاید بتوان شگفتی این مسابقات را کسب مقام سوم ماده دوی سه هزار متر توسط نورسلطان کنشبکوف از قرقیزستان عنوان کرد. حال چرا این ورزشکار قرقیز، شگفتی این دوره از رقابت ها را رقم زده است؟ زیرا قرقیزستان دوومیدانی مطرحی در سطح آسیا ندارد. شاید بعضی با خودبگویند، آیا در میان چهار کشور هم رقم زدن شگفتی معنا دارد؟ بله. برای کشوری که از دوومیدانی چندان مطرحی در آسیا برخوردار نیست شگفتی معنا دارد. اگر این ورزشکار رتبه برای خود قائل بود برای اهدای مدال ماده سه هزار متر در سالن حاضر می شد.
در این ماده همایون همتی با ثبت زمان 8.28.97 قهرمان، جلیل ناصری با زمان8.31.31 نایب قهرمان و نورسلطان کنشبکوف با زمان 8.33.75 سوم شد.
سجاد هاشمی پس از قهرمانی در ماده 400 متر در گفتگوبا خبرنگار پانا گفت: مسابقات 400 متر بسیار سنگین است. من از شش ماه گذشته تمرینات خود را برای حضور در این رقابت ها زیر نظر مربی ایرانی خودم که در کشور ترکیه دانشجو هستند، آغاز کردم. جالب است بدانید که من یک سال ونیم است که درمسابقه شرکت نکرده ام. خدا را شکر می کنم که توانستم ورودی تیم ملی را بدست آورم در پایان از همسرم ومربی ام که مرا حمایت کرده اند تشکر می کنم.
در پایان این مسابقات پایمر خلیج فارس با امتیاز 104.5 قهرمان اترک خراسان شمالی با 92 امتیاز نایب قهرمان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 86 امتیاز سوم شدند.


*امیررضا همایون، خبرنگار دانش آموز پانا در منطقه 3

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار