مدیرسازمان دانش آموزی منطقه19: تربیت اجتماعی دانش‌آموز نیاز امروز جامعه است

تهران (پانا) - فرهمند، مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه19 تهران در گفتگو با پانا، توجه بیش از پیش نیاز به تربیت اجتماعی و ایجاد مسئولیت اجتماعی در دانش‌آموزان را بسیار موثر خواند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرسازمان دانش آموزی منطقه19: تربیت اجتماعی دانش‌آموز نیاز امروز جامعه است

فاطمه فرهمندنسب، مدیر سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش منطقه19 تهران در گفتگو با خبرنگار پانا با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی و تشکل پیشتازان تنها تشکلی است که خانواده‌ها و دانش‌آموزان با اشتیاق بسیاری به دنبال عضویت در آن هستند، افزود: امروز جامعه بیش از پیش نیاز به تربیت اجتماعی و ایجاد مسئولیت اجتماعی در دانش‌آموزان را حس کرده و به دنبال آن است .

وی بیان کرد: فردپیشتاز با انجام فعالیتهای اجتماعی زندگی کردن را در کنار هم نوعان خود تجربه می کند و برای ورود به جامعه واقعی و زندگی جمعی در جامعه مهیا می‌شود و این همان چیزی است که امروز خانواده ها به دنبال آن برای فرزندانشان هستند.

فرهمندنسب اظهار کرد: مجلس دانش آموزی با تعداد بین 150 عضو بخش دوم سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا نیز با رویکرد تربیت اجتماعی نیز به عنوان بخش سوم سازمان دانش آموزی در حال فعالیت است و سازمان دانش آموزی همانند یک بال برای حوزه پرورشی و تربیت بدنی است و اگر نباشد خیلی از قسمت ها دچار مشکلات می شوند.

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه19تهران، هدف از هویت تشکیلاتی پیشتازان را در منطقه، آموزش اهداف فعالیت‌های تشکیلات پیشتازان، منش ها، شعارها و نمادهای تشکیلاتی پیشتازان بیان کرد و افزود: این قسمت از آموزش ها شامل آموزش رژه، گارد پرچم و مراسم حاملان قرآن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار