تصویب دوفوریت ایجادیادمان برای جانباختگان هواپیمای اوکراینی

تهران (پانا) - اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی یک فوریتی، ایجاد یادمان برای جانباختگان حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی را با ۱۸ رأی به تصویب رساندند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تصویب دوفوریت ایجادیادمان برای جانباختگان هواپیمای اوکراینی

احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران در جریان جلسه روز یکشنبه با اشاره به حادثه تلخ هواپیمای ایران-اوکراین گفت: این حادثه تلخ افکار عمومی را به شدت تحت تأثیر گذاشت، اعتماد عمومی زیر سوال رفت و افکار عمومی بهت زده شد. حق حیات انسان‌ها، حق امنیت روانی به شدت آسیب دید و این آسیب افکار عمومی را می‌توان در تیتر امروز روزنامه‌ها دید. تمام روزنامه‌ها از همه جناح‌ها و همه افکار به این موضوع پرداخته و این حادثه را بسیار دردناک و بهت‌آور توصیف کردند.

مسجد جامعی یادآور شد: ما نیز به عنوان نمایندگان شهروندان تهرانی برای همدردی با خانواده‌های عزادار، افکار عمومی شهروندان باید اقدام و حرکتی انجام دهیم.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: طی یک دو فوریتی، همه اعضای شورا به ایجاد یک یادمان برای جانباختگان این حادثه رأی دادند.

وی ادامه داد: تبلیغات محیطی بلافاصله باید در شهر با این موضوع نمودار شود و نماد این حادثه با لحاظ کردن این که جانباختگان از کشورهای مختلف بوده‌اند، در نظر گرفته شود. همچنین مکان مناسبی برای نصب این یادمان پیش‌بینی شود و کار حجمی مناسبی با نظارت شورا بر حسن انجام آن نیز طراحی و نصب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار