امام جمعه اردبیل جان باختن سه اردبیلی در سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی جان باختن سه نفر از فرزندان این استان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اردبیل جان باختن سه اردبیلی در سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت

در بخشی از پیام آیت‌الله سیدحسن عاملی آمده است: با غم و اندوه عمیق و تاسف و تاثر شدید خبر جان باختن سه نفر از فرزندان برومند استان اردبیل در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را دریافت کردیم.

او افزوده است: اینجانب آن عزیزان از دست رفته را فرزندان خود می‌دانم و خود با قلبی آکنده از درد عزادار آنها هستم و امیدوارم که این مهاجران بسیار بهتر از این دنیا در سرای آخرت، مورد پذیرایی حضرت حق تعالی قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این پیام تشریح کرده است: فرصت را غنیمت می‌دانم و از طرف خودم و اهالی مکرم استان به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنم و برای عزیزان از دست رفته از حضرت احدیت عنایت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۹ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه (۱۸ دی) تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد در منطقه "محمود آباد" شهریار و نزدیک شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد.

در این حادثه ۱۴۷ مسافر ایرانی و ۳۲ مسافر خارجی جان باختند.

در جریان سقوط این هواپیما سه اردبیلی به نام‌های پگاه صفرپور دانشجوی رشته پزشکی و دکتر ندا صدیقی چشم پزشک از اهالی اردبیل و نیلوفر رزاقی خمس از اهالی شهرستان خلخال جان باختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار