سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

تشکیل جلسه هماهنگی با دانشگاه پردیس شهید مفتح، جهت تمهید مقدمات برگزاری مطلوب فرآیند مصاحبه استخدامی سال 98

تهران(پانا) - سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران ازهماهنگی‌های لازم برای تمهید مقدمات فرآیند مصاحبه از معرفی‌شدگان سه برابر ظرفیت داوطلبان ورود به آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی سال 98 در راستای تامین نیروی انسانی با انگیزه خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه هماهنگی با دانشگاه پردیس شهید مفتح، جهت تمهید مقدمات برگزاری مطلوب فرآیند مصاحبه استخدامی سال 98

مهدی درخشانی‌پور در تشریح این خبر گفت: هماهنگی‌های به عمل آمده منتج به مصوباتی شد که علاوه بر محقق شدن اهداف اصلی مصاحبه باعث سهولت در کارهای اداری مراجعان، افزایش دقت و صرفه جویی مالی نیز خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان مرکز مجری طرح مذکور می‌باشد، تصریح کرد: موضوع اصلی در این برنامه انجام دقیق مصاحبه است، به همین منظور تمام عوامل برنامه‌ریزی و اجرا، نهایت تلاش خود را در برگزاری مناسب آن صرف خواهند کرد.

درخشانی‌پور اظهار امیدواری کرد: ورود نیروهای با انگیزه و تحصیلات مرتبط بتواند بخشی از دغدغه‌های کمبود نیروی انسانی شایسته را در این استان مرتفع سازد و ادامه داد، تمامی تلاش معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی در راستای استخراج بهترین‌های پذیرفته شدگان آزمون استخدامی می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار