محمدی: امر نظارت جلوی تخلفات احتمالی را می گیرد

تهران (پانا) - همایش آموزشی-توجیهی ناظران و ارزیابان پایگاه های تغذیه سالم شهر تهران با حضور یداله شهبازبیگی، رییس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل شهر تهران، حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل و سعید ملکشی، رییس اداره سلامت و تندرستی شهر تهران و عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در محل تالار فرهنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: امر نظارت جلوی تخلفات احتمالی را می گیرد

حسن محمدی، معاون تربیت بدنی شهر تهران با اشاره به اهمیت کار ناظرین و نظارت بر پایگاه تغذیه سالم، گفت: در این همایش با آموزش هایی که داده می شود مواردی که به یکنواخت شدن کار ناظرین می انجامد، بررسی می شود.
وی افزود: سال گذشته بیش از 4هزار ارزیابی و بازرسی از مدارس انجام شده است که رکورد قابل توجهی است. این به این معنی است که ارزیابی و بازدید از مدارس شهر تهران انجام شده و این بسیارمهم است که سطح نظارت ما به گونه ای است که حداقل یکبار از هر مدرسه ای بازدید انجام شده است.
وی افزود: اگر بازخوردها به موقع نرسد یا قاطع نباشد ما را از هدف مان دور می کند زیرا امرنظارت برای این است که جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود.
محمدی گفت: اقدامات سال جاری به رفع این مشکلات کمک میکند زیرا با استفاده از ابزار فناوری بازخوردها سریعتر منعکس می شود. همچنین با این اقدامات مهم و قوی، توهم اقدام بی اثر توسط متخلفین از بین می رود و این مهم با برخورد متناسب و قاطع عملیاتی می شود.
محمدی گفت: سلامت جامعه ما در گرو سلامتی بچه های ماست و رسیدگی به این مهم یک وظیفه اجتماعی است.
وی با اشاره به اهمیت تشویق در کنار تنبیه گفت: رویکرد دیگر تشویق کسانی است که پایگاه تغذیه سالم برای شان اهمیت دارد. این افراد باید شناسایی شوند و تشویق شوند. تشویق و تنبیه درکنار هم پاسخ می دهد. مدیران و مدارسی که موارد بهداشتی را بخوبی رعایت کرده اند، بسیار مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار