تخلیه ۶ روستا در شهرستان کنارک به دلیل سیلاب

زاهدان (پانا) - با توجه به شدت بارندگی در شهرستان کنارک و احتمال تخریب منازل در برخی از روستاها، بنا بر تصمیم مدیریت بحران تعداد ۶ روستا در معرض خطر ، تخلیه و ۲۴۵ خانوار ساکن در این مناطق برای اسکان اضطراری به مدرسه و مکان های امن دیگر انتقال یافتند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تخلیه ۶ روستا در شهرستان کنارک به دلیل سیلاب

رسول راشکی، مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اعلام کرد: بنا بر تصمیم مدیریت بحران با توجه به شدت بارندگی در شهرستان کنارک و احتمال تخریب منازل در برخی از روستاها، تعداد ۶ روستا در معرض خطر، تخلیه و ۲۴۵ خانوار ساکن در این مناطق جهت اسکان اضطراری به مدرسه از پیش تعیین شده و همچنین منازل اقوام انتقال یافتند.

او ادامه داد: امدادرسانی به آسیب دیدگان در تخریب منازل ۱۸ مورد در شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، دلگان، سراوان، هیرمند، سیب و سوران، در این مورد نسبت به ایمن سازی منزل و نصب چادر امدادی و توزیع اقلام امدادی و ضروری مورد نیاز به خانواده آسیب دیده اقدام گردیده است.

رییس جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: در شهرستان سرباز نیز ۵ نفر، شهرستان کنارک ۳ نفر، شهرستان دلگان ۶ نفر، شهرستان چابهار ۷ نفر، این افراد در رودخانه گرفتار و در محاصره آب قرار گرفته بودند که با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر نجات یافته اند.

او در پایان افزود: 8 مورد رها سازی خودرو به تعداد ۴۴ نفر، در شهرستان سرباز ۲ مورد به تعداد ۲۰ نفر، شهرستان دلگان ۳ مورد به تعداد ۱۲ نفر، شهرستان کنارک ۱ مورد به تعداد ۵ نفر،شهرستان نیکشهر ۱ مورد به تعداد ۳ نفر، شهرستان زاهدان ۱ مورد به تعداد ۴ نفر انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار