دستاوردهای صنایع هسته‌ای نشان از ظرفیت علمی ایران است

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر گفت: دستاوردهای صنایع هسته‌ای نشان از ظرفیت علمی ایران است که هر ایرانی با دیدن آن حس غرور پیدا می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردهای صنایع هسته‌ای نشان از ظرفیت علمی ایران است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صنایع هسته‌ای در بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه استان بوشهر میزبان نیروگاه اتمی است، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با همکاری سازمان انرژی اتمی اقدام به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنایع هسته‌ای کرده است.

وی ضمن دعوت از مردم برای بازید از نمایشگاه دستاوردهای صنایع هسته‌ای در بوشهر بیان کرد: دستاوردهای صنایع هسته‌ای، بازسازی صحنه‌های جنگ تحمیلی و ادوات جنگی در معرض دید عموم مردم قرارگرفته است.

گراوند افزود: انرژی هسته‌ای کاربردهای زیادی در حوزه سلامت، توسعه کشاورزی و بهره‌وری مناسب در عرصه کشاورزی دارد که این موارد در این نمایشگاه معرض دید مردم قرارگرفته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در این نمایشگاه شناسایی، فرآوری و تولید صنعتی دستاوردهای صنایع هسته‌ای در معرض دید عموم قرارگرفته است خاطرنشان کرد: در استان بوشهر برای اولین بار میزبان همچنین نمایشگاهی هستیم بنابراین دعوت می‌کنم مردم عزیز بوشهر از کارهای صورت گرفته توسط فرزندان دانشمند ایران اسلامی بازدید کنند.

در حاشیه ویژه‌برنامه‌های کنگره سرداران و بیش از دو هزار شهید استان بوشهر، نمایشگاه دستاوردهای صنایع هسته‌ای در بوشهر آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه شامل ۲۰ غرفه به ارائه آخرین دستاوردهای سازمان انرژی اتمی در زمینه‌های مختلف، نسل‌های مختلف سانتریفیوژ، مجتمع‌های سوخت تولیدی نیروگاه‌های قدرت و راکتورهای تحقیقاتی، ماکت بزرگ از نیروگاه‌ها، ماکت چرخه سوخت و… است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار