196 پرونده برای متقاضیان صلاحیت عمومی تدریس در یزد تشکیل شد

یزد(پانا)- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از تشکیل و بررسی تعداد ۱۹۶ پرونده متقاضی مجوز صلاحیت عمومی تدریس در استان خبر داد و گفت:این امر در راستای اجرای بخشنامه سازمان اداری استخدامی کشور صورت گرفته و تمهیدات لازم جهت برگزاری دوره ‌های آموزشی تربیت مدرس در حال انجام است .

کد مطلب: ۱۰۰۴۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
196 پرونده برای متقاضیان صلاحیت عمومی تدریس در یزد تشکیل شد

سید مجتبی حسینی پور افزود: در همین راستا و با توجه به وصول تعداد ۹ درخواست، ضمن بررسی پرونده متقاضیان در قالب ۲۸ جلسه و ۱۷ مورد بازدید از امکانات آموزشی شرکت‌ها و موسسات متقاضی، در نهایت۲ مورد مجوز در سالجاری صادر شد.

به گزارش روز شنبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ، وی اظهار داشت: علاوه بر تهیه و تدوین تقویم آموزشی سال ۱۳۹۸ و قرار دادن بر روی سایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد به منظور استفاده و بهره برداری پرسنل دستگاه های اجرائی قرار گرفته است و مجموعآ ۴۸ دوره آموزشی به تعداد ۱۳۸۹ نفر شرکت کننده با ۲۱ هزار و ۱۷۲ نفر ساعت آموزشی در قالب دوره های آموزشی مدیران ،شغلی ، عمومی و بدو خدمت برگزار شده است.

وی ادامه داد: در خصوص برگزاری دورههای آموزشی غیر حضوری مجموعآ ۱۱ دوره آموزشی به تعداد ۲۰۵ نفر شرکت کننده با یکهزار و ۶۴۰ نفر ساعت آموزشی برگزار شد.

حسینی پور گفت:برنامه ریزی به منظور نظارت بر فعالیتهای آموزشی دستگاه‌های اجرائی استان بر اساس دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان واگذار شده است از بازدید حضوری کارشناسان این مرکز از عملکرد آموزشی ۳۰ دستگاه طی ۳ مرحله خبر داد .

وی خاطرنشان کرد:با همکاری با نهادها و دستگاه های اجرایی استان به منظور برگزاری دورههای آموزشی اختصاصی ، تفاهم نامه آموزشی با کارگروه آموزش و شورای فنی استان جهت اجرای دوره های شغلی-فنی مصوب شورای مذکور ویژه پرسنل دستگاه های اجرایی استان و پیمانکاران و مشاوران را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۹۸ است.

حسینی پور افزود: با توجه به توافق انجام شده با فرمانداری‌های شهرستانهای استان در جهت صرفه جوئی در هزینه های پرسنل دستگاه های اجرائی مستقر در آن شهرستان و جلوگیری از خطرات ناشی از رفت و آمد افراد به مرکز استان، این دفتر نسبت به برگزاری دوره های آموزشی در محل شهرستان مورد نظر اقدام نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار