دستگاه قضائی پیگیری های لازم در خصوص حادثه کرمان را دستور کار ویژه قرار داده است

کرمان(پانا) - رئیس کل دادگستری استان کرمان ظهر امروز به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و اعضای شورای معاونان دادگستری کل استان کرمان با حضور در بیمارستان شهید باهنر و حضرت فاطمه(س) شهر کرمان با آسیب دیدگان حادثه تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیدار و ضمن دلجویی و ابلاغ سلام آیت الله رئیسی به آسیب دیدگان،درجریان رسیدگی به وضعیت درمانی مصدومان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۰۴۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه قضائی  پیگیری های لازم در خصوص حادثه کرمان را دستور کار ویژه قرار داده است

یدالله موحد در پایان این بازدید ضمن عرض تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی،اظهار داشت:متاسفانه در جریان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام بدلیل ازدحام جمعیت جمعی از هم میهنان عزیزمان دچار آسیب دیدگی وجمعی نیز جان خود را از دست دادند.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان گفت:به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می نماییم و خداوند متعال به آنها صبر عطا کند و انشاالله جانباختگان این حادثه با شهید حاج قاسم سلیمانی محشور شوند.

موحد تصریح کرد:روند درمان مصدومان در حال پیگیری است و دانشگاه علوم پزشکی با محوریت دکتر رشیدی،رئیس دانشگاه و وزیر بهداشت با جدیت از همان دقایق ابتدایی حادثه وارد عمل شده اند.

وی گفت:الحمدالله روند درمان و بهبودی مصدومان حادثه خوب است و حسب دستور و تاکید حضرت آیت الله رئیسی ،ریاست محترم قوه قضائیه،دادگستری استان کرمان پیگیری های لازم در این خصوص را دستور کار ویژه خود قرار داده است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت:دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت تمام اقدامات و امکانات درمانی را جهت مداوای این بیماران به صورت رایگان به کار گرفته است .

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان بیان کرد:بخشی از مصدومان حادثه تا صبح امروز از بیمارستان ها مرخص شده اند و امیداوریم با تکمیل روند درمان ،مابقی آسیب دیدگان هم بزودی به جمع خانواده خود بازگردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار