با حضور اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر استان صورت پذیرفت؛

امضاء سه جانبه تفاهم‌نامه عملیاتی اجرای کارزار رسانه‌ای

زاهدان (پانا) - تفاهم نامه عملیاتی اجرای کارزار رسانه ای با هدف پیشگیری از اعتیاد با موضوع یاریگران زندگی بین اداره کل آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما و ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری سیستان و بلوچستان امضا شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
امضاء سه جانبه تفاهم‌نامه عملیاتی اجرای کارزار رسانه‌ای

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، این اقدام در راستای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب و با هدف شناخت و بررسی آسیب ها و فرصت های پیش رو انجام می پذیرد.
حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: فرهنگ سازی، ترویج و توسعه فرهنگ صحیح مبارزه با مواد مخدر و دوری جستن از فضا های آلوده و به ویژه مواد مخدر در عرصه اجتماعی بسیار مهم و ضروری است.
او ادامه داد: آموزش و پرورش و خصوصا مدارس بهترین مکان و جایگاه برای پیاده کردن فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و پرهیز از ناهنجاری ها و چالش های فرهنگی، اجتماعی در جامعه است که به نوعی آشنایی و شناخت محیط پیرامون زندگی در این فضا بهتر اتفاق می‌افتد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر ضرورت شناخت نیازهای نسلی و عصری دانش‌آموزان و جوانان جامعه، موضوع تجزیه و تحلیل عوامل موثر در راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و طرح موضوع آن برای درگیر کردن اذهان مخاطبان را مهم دانست.
رخشانی آموزش و توانمندسازی دانش آموزان، ترویج و فرهنگ سازی و رصد و مداخله وضعیت خطر پذیری دانش آموزان را از مولفه‌های مهم اجرایی شدن این مهم عنوان نمود و بیان کرد: باید به دنبال خروجی و نتیجه خوب و مطلوب از این موضوع باشیم تا ارزش واقعی خود را پیدا کند.
شایان ذکر است: در این جلسه تفاهم نامه عملیاتی اجرای کارزار رسانه ای با رویکرد اجرایی شدن طرح یاریگران زندگی بین اداره کل آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما و ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری به امضاء رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار