برگزاری جلسات مجمع دبیران شیمی و متوسطه اول منطقه 19

تهران (پانا) - جلسات مجمع دبیران شیمی منطقه 19 و مجمع دبیران متوسطه اول منطقه 19 با حضور هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه19 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات مجمع دبیران شیمی و متوسطه اول منطقه 19

هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه19در این جلسات با ذکر این نکته که موفقیت درانجام اموری است که دیگران موفق به انجام آن نشده اند، تاکید کرد: امروزه در بحث کیفیت"مفهوم شایستگی" را مجموعه رفتارهای عملکرد فردی قابل مشاهده و اندازه گیری می دانند که هم برای خود فرد و نیز سازمان مربوطه، حیاتی تلقی می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که معلمین شایسته قطعا برای رسیدن به هدف و موفقیت در انجام امور از سایرین متمایز هستند.
حنیف نیا بیان کرد: امروزه پرداختن به توسعه ی شایستگی های حرفه ای معلمان مقدم بر شایستگی متربیان و یک ضرورت انکار ناپذیر است لذا طراحی الگویی برای توسعه شایستگی های حرفه ای مدیران و معلمین باید اولویتی مهم برای برنامه ریزان نظام آموزشی باشد.
وی افزود: توسعه حرفه ای طیف گسترده ای از فعالیت ها است که هدف آن کمک به یادگیری مدیران و معلمینی است که آموزش های اولیه را به پایان رسانده اند و به معنای توصیف حرکت رو به جلوی مدیران و معلمین در حوزه دانش ،نگرش، توانایی ، مهارت و نیز در شخصیت است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه19فرآیند اندوختن دانش حرفه ای ، مهارت و شایستگی های شخصی، معلمین و مدیران را به تطابق مستمر با سیستم آموزشی قادر می سازد بنابراین رویکردی آینده گرا به یادگیری معلمین و مدیران دارد و ناظر به افزایش توانمندی آنان درحال و آینده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار