برگزاری کارگاه ضمن خدمت ویژه مربیان پیشتاز درفاروج

فاروج (پانا) - کارگاه 32 ساعته ضمن خدمت ویژه مربیان پیشتاز با عنوان مدیریت کلاس درس در شهرستان فاروج در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه ضمن خدمت ویژه مربیان پیشتاز درفاروج

معاون امور اداری و مالی سازمان دانش آموزی خراسان شمالی نیز در حاشیه برگزاری این کارگاه ضمن خدمت گفت: حامل پیام سلام و خداقوتی رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی جناب آقای مجید مصباح در خدمت همه شما عزیزان هستیم.

اسد خاکستری افزود: یادگیری مطالب علمی و مهارت ها زمانی ارزش دارند که ما آنها را به دانش آموزان انتقال داده و آنان نیز دانسته های خود را به اعضای خانواده و دوستان خود آموزش دهند.

وی در ادامه خواستار گسترش فعالیت های سازمان دانش آموزی در سایر ادارات و گروه های مردمی و ان جی اوها شد.

محبوبه حاجی پور مقدم فاروجی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز با بیان خیرمقدم به میهمانان استانی و شرکت کنندگان در کارگاه های ضمن خدمت، از زحمات مدیر اداره دانش آموزی فاروج، مدرسان استانی و شهرستانی و مربیان پیشتاز تقدیر و تشکر نمود.

مدیر اداره دانش آموزی شهرستان فاروج نیز با بیان اینکه مربیان پیشتاز باید سفیران فرهنگی برای دانش آموزان باشند گفت: این کلاس ها در دو بخش کارگاه های تئوری و مهارتی در قالب موضوعات تاریخچه تشکیل سازمان دانش آموزی و پیشتازان، هویت ها، صف جمع، نغمه ها و فریادهای شادی، انواع گره ها و ... و آزمون پایانی به صورت اینترنتی برگزار و در صورت موفقیت در آزمون گواهینامه های 32 ساعته ویژه مربیان پیشتاز صادر خواهد شد.

مصطفی قمبری افزود: تدریس این دوره از کارگاه ها را آقایان حجت الاسلام رضا حسن زاده امام جمعه شهر تیتکانلو و از مدرسان پیشتاز، زین العابدین شجاعی، علی سعیدی و حسن حکیم زاده بر عهده داشتند.

وی از برگزاری آزمون اینترنتی در روز پنجشنبه 26 دی ماه سال جاری در هنرستان فنی و حرفه ای شهید مجید شهریاری شهرستان فاروج خبر داد.

در بازدید از این کارکاه ها ذبیح محمدزاده کارشناس ارزشیابی اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، ریحانه زمانی کارشناس فرهنگی، هنری و مشاوره و همچنین توحید محمدی کارشناس قرآن، نماز، معارف و اردوهای اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز حضور داشتند.

در پایان حکم جناب آقای خلیل ذوقی با عنوان ریاست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی فاروج به نیابت تقدیم سرکار خانم محبوبه حاجی پور مقدم فاروجی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش این شهرستان گردید.

خبرنگار و عکاس خبری حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار