مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج مهریز: ثمره خون سردار سلیمانی زمینه ساز ظهور است

یزد(پانا)- مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج مهریز ثمره خون حاج قاسم سلیمانی را زمینه ساز ظهور دانست و گفت: خون حاج قاسم می‌تواند آمادگی‌ها را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج مهریز:  ثمره خون سردار سلیمانی زمینه ساز ظهور است

به گزارش ایسنا حجت الاسلام «حسین کریمی» در تجمع بانوان طلبه و بسیجی مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) مهریز که روز پنجشنبه نوزدهم دی ماه در سالن شهدای سپاه مهریز به منظور میثاق با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با اشاره به آیات 23 و 24 سوره احزاب، گفت: از مؤمنین مردانی «صدقوا ما عاهدوالله» هستند یعنی بر سر عهد و پیمان خود می‌ایستند و «منهم من قضی نحبه» یعنی تا قضای الهی و رزق شهادت به آنان برسد و « منهم من ینتظر» به این معنی که برخی هم منتظر می مانند و در راه خدا جانفشانی می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این که سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها کرد، افزود: دشمن تلاش بسیاری برای به قتل رساندن ایشان کرد و حتی تا مرز اسارت و شهادت نیز پیش رفت ولی خدا خواست تا از «منهم من ینتظر» و ذخیره الهی علیه داعش باشد تا داعشیان را به هلاکت برساند.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: امنیت اکنون ما مدیون سردار سلیمانی است، بارها ایشان را تهدید به ترور کردند؛ سردار سلیمانی در یک سخنرانی که با بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان در استان کرمان داشتند، گفتند که من را تهدید به ترور کردند ولی نمی‌دانند که من آرزوی شهادت دارم.

وی ادامه داد: حاج قاسم بسیار متواضع بود، خود را با مردم می دانست و جدای از مردم نمی‌دانست. به همسرخود وصیت کرده بود که روی قبرم بنویسید؛ «سرباز وطن حاج قاسم سلیمانی»، خود شهید فرمود تا انسان شهید نباشد به مقام شهادت نمی رسد.

وی ثمره خون حاج قاسم را زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج الله تعالی) دانست و افزود: برای ظهور امام زمان(عج الله تعالی) چند چیز لازم است که شامل آمادگی شخصی، آمادگی خانوادگی، آمادگی منطقه‌ای و جهانی می‌شود و خون حاج قاسم می‌تواند این آمادگی‌ها را برای ما فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار