طغیان رودخانه مسیر جاسک به بشاگرد را مسدود کرد

تهران (پانا) - به‌گفته فرماندار شهرستان جاسک به‌علت طغیان رودخانه شریفی در محور جاسک به بشاگرد این جاده مسدود شده است.

کد مطلب: ۱۰۰۳۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
طغیان رودخانه مسیر جاسک به بشاگرد را مسدود کرد

به‌گزارش ایسنا، محمد رادمهر در این‌خصوص اظهار کرد: به‌علت بارندگی‌های شب گذشته و شروع فعالیت سامانه بارشی، رودخانه شریفی طغیان کرده و این محور تا اطلاع ثانویه مسدود است.
او افزود: با توجه به هشدارها و پیش‌بینی مسدود شدن راه‌ها، راهداران و پیمانکاران در محورها جهت راهنمایی افرادی که در مسیرها در تردد می‌باشند، مستقر هستند.

فرماندار شهرستان جاسک گفت: شهروندان و افرادی که قصد تردد در این مسیرها را دارند در صورت امکان و غیرضروری بودن، از تردد در این محور با توجه به هشدارها تا پایان فعالیت این سامانه خوداری کنند و یا با آگاهی از مسیرها از طریق راهداران و پلیس راه‌ها در صورت ضرورت حرکت کنند.
او خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود شهروندان و مسافران در صورت مواجه شدن با طغیان رودخانه‌های به هشدارهای راهداران، شوراها، دهیاران و افراد مطلع کنار رودخانه‌ها و آبنماها توجه کرده و خودرو خود را بدون هماهنگی به آب نزنند تا مشکلی برای وسایل نقلیه و افراد ایجاد نشود.

رئیس شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان جاسک بیان کرد: لازم به‌ذکر است طبق اطلاعیه هواشناسی و مدیریت بحران استان هرمزگان، این سامانه بارشی از امروز ۲۰ دی ماه الی روز یکشنبه ۲۲ دیماه در استان فعال است و بارندگی و باد شدید همراه با سیلابی شدن رودخانه‌ها و معابر پیش‌بینی شده است که جا دارد شهروندان برای این دو روز پیش رو تمهیدات لازم را بیندیشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار