برگزاری آموزش های ضمن خدمت مربیان پیشتاز ناحیه 1 شیراز

شیراز(پانا) _اولین جلسه دوره آموزشی مربیان پیشتاز ناحیه یک شیراز  با حضور ۲۵۴ مربی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آموزش های ضمن خدمت مربیان پیشتاز ناحیه 1 شیراز

کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه یک در رابطه با این دوره آموزشی گفت: امسال ۱۳۴ مربی جدید به جمع مربیان پیشتاز ناحیه یک شیراز اضافه شده اند. این مربیان در پُست هایی چون معاون پرورشی و آموزشی، آموزگار یا مربی ورزش و ... در مدارس مشغول به کار هستند.

نسرین فرزانه با بیان این که حدود ۷ هزار پیشتاز از ناحیه یک در سامانه ثبت شده‌اند بیان کرد: امروز از مدارس تمام پیشتاز حدود ۲۴ مربی حضور دارند که در این مدارس تمامی کادر مدرسه و دانش‌آموزان پیشتاز هستند.

فرزانه از آموزش پیشتازی در سطح مدرسه توسط مربیان خبر داد و گفت: پس از این که مربیان در این دوره آموزش دیدند، آموزش‌ها و تمرینات درون مدرسه‌ای را آغاز می کنند و در پایان دانش‌آموزان پیشتاز برتر مدارس به اردوی پایانی ناحیه راه می یابند و با داوری آموخته‌های آنها توسط داوران پیشتاز، با توجه به سهمیه‌بندی تعدادی از پیشتازان هویت به اردوی استانی اعزام خواهد شد.

او اضافه کرد: آموزش‌های مربیان در ۳ جلسه طی یک دوره ۲۴ ساعته ضمن خدمت برگزار می‌شود. دو جلسه از این دوره شامل ۱۶ ساعت برای آموزش گره و چوب‌بندی، هویت سازمانی، کمک‌های اولیه و فریادهای شادی در نظر گرفته شده است. سپس همه مربیان یک روز در فضایی کاملا اردویی و تشکیلاتی آموزش تکمیلی مهارت‌هایی همچون نظام جمع، جهت‌یابی، فرامین گنگ و ... را پشت سر خواهند گذاشت.

خبرنگار: ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار