جعفر رعایتی:

دیشب همگان، شاهد عقب‌نشینی ترامپ "تروریست" بودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: برخی دیروز صبح از اینکه ترامپ می‌خواهد نطق کند و بناست حمله موشکی ما را جواب دهد بیم داشتند اما همگان دیشب شاهد عقب‌نشینی این رئیس‌جمهور تروریست بودند.

گرگان (پانا) _ حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در جمع کارکنان ادره صنعت، معدت و تجارت استان گلستان اظهار کرد: راه داشتن دنیا و آخرت خیر برای انسان رعایت تقوای الهی است این است که این ویژگی در حاج قاسم موج می‌زد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دیشب همگان، شاهد عقب‌نشینی ترامپ "تروریست" بودند

به گزارش پانا به نقل از بسیج استان ؛"رعایتی"،مسئول نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان گلستان گفت: برخی دیروز صبح بیم داشتند که ترامپ می‌خواهد نطق کند و بناست حمله موشکی ما را جواب دهد اما همگان دیشب شاهد عقب‌نشینی این رئیس‌جمهور تروریست بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هم در پیام تسلیت شهادت شهید سلیمانی و هم در بیانات دیروز حاج قاسم را انقلابی نام نهادند.

رعایتی خاطرنشان کرد: انقلابی بودن یعنی خط امامی بودن و پیرو امر ولی بودند که «سپهبد شهید سلیمانی» هم در زمان امام خمینی و هم در زمان رهبر فرزانه انقلاب مطیع امر ولی خود بود.

وی افزود: «سپهبد سلیمانی» مدام دنبال این بود که کارهای جبهه اسلام را برای رضای خدا انجام دهد نه بنده خدا و در مقابل خداوند متعال هم محبت به حاج قاسم را در دل مردم قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار