افتتاح 2 پروژه آموزشی وپرورشی در شهرستان‌ زهک با 18 کلاس درس

زاهدان (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه‌ و تجهیز مدارس کشور و مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ، 2 دبستان با ۱۸ کلاس درس در شهرستان زهک در شمال این استان افتتاح و مورد بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۰۳۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 2 پروژه آموزشی وپرورشی در شهرستان‌ زهک با 18 کلاس درس

با حضور مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه‌ و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین شهرستان دو پروژه آموزشی با 18 کلاس درس و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 300میلیون تومان در شهرستان زهک افتتاح شد.

در ادامه آموزشگاه 12 کلاسه پیراسته با زیربنای هزارو 50 متر مربع و مساحت 2 هزار متر مربع، دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی، برای 382دانش آموز در مدت زمان دوسال، با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان توسط خیر گرانقدر پیراسته افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است: مدرسه 6 کلاسه روستای قلعه کنگ که به نام سردار و محبوب دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است با زیربنای 440متر مربع،دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی وبا مساحت هزارو 800 متر مربع در مدت زمان 2 سال توسط خیر نیک اندیش مطهری، با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان ساخته شده است و 151 دانش آموز این روستا از فضای آموزشی استاندارد بهره مند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار